Abstract:
Навчальний посібник присвячено загальним принципам проведення та організації педагогічної практики студентів-іноземців у навчальних установах різного типу; оформлення лінгвометодичного портфоліо студентів як головної звітної документації з педагогічної практики (вимоги для проведення уроків з англійської, російської мови та зарубіжної літератури, організації позанавчальної роботи за цими дисциплінами); описано критерії оцінювання різних видів роботи лінгвометодичної діяльності студентів-практикантів. Навчальний посібник рекомендовано для студентів-іноземців факультету іноземних мов, що навчаються за спеціальностями: ОКР „бакалавр” 014.02 Середня освіта. Мова і література; ОКР „бакалавр” 014.02 Середня освіта. Мова і література (російська, англійська); ОКР „магістр” 014.02 Середня освіта. Мова і література (англійська); ОКР „магістр” 014.02 Середня освіта. Мова і література (російська).
Description:
Кокнова Т.А. Стратегія і тактика оформлення лінгвометодичного портфоліо з педагогічної практики: навч. посіб. для іноземних студентів факультету іноземних мов / Т. А. Кокнова, Т. Б. Недайнова ; Держ. закл. „Луганський національний університет імені Тараса Шевченка”. – Старобільськ : Вид-во ДЗ „ЛНУ імені Тараса Шевченка”, 2019. – 160 с.