dc.description.abstract |
У статті основну увагу приділено стратегічному розвитку закладів вищої освіти щодо науково-дослідницької діяльності студентської молоді, вдосконаленню змісту освіти, орієнтацію на новітні технології та методики навчання, максимальне використання в освітньому процесі сучасних інформаційно-комунікаційних систем на засадах студентоцентризма.
Мета нашої статті - розглянути науково-дослідну роботу студентів як складову якісної професійної підготовки здобувачів вищої освіти.
Наукова діяльність активно сприяє розвитку аналітичних, дослідних, творчих здібностей здобувачів вищої освіти. Наукова робота в освітньому процесі закладу вищої освіти передбачає виконання завдань студентами науково-дослідного характеру: написання рефератів, підготовка курсових, дипломних та магістерських робіт, виконання дослідницьких, творчих завдань в період педагогічної (виробничої) практики.
Висновки: Науково-дослідницька діяльність здобувачів освіти - є органічним поєднанням і продовженням навчальної роботи і ефективним засобом об’єктивного впливу, реалізації науково-дослідних здібностей, активізації пізнавальної діяльності, які стануть в нагоді в подальшій професійній діяльності. Якість професійної підготовки здобувачів у закладах вищої освіти являє собою системно-цілісну єдність її процесуальних та результативних характеристик, ознакою якої виступає професійно-особистісне становлення майбутніх фахівців, здатних нарощувати творчий та дослідницький потенціал, бути конкурентоспроможними фахівцями з урахуванням сучасних вимог ринку праці. Процес якісної підготовки майбутніх фахівців до наукової роботи буде результативним, якщо здобувачі освіти будуть залучені в різноманітні форми науково-дослідницької роботи: участь у конференціях, семінарах, конкурсах, олімпіадах, тренінгах та ін. Тому протягом усього періоду навчання здобувачів освіти необхідно системно і цілеспрямовано здійснювати консультативну допомогу майбутнім фахівцям у виконанні творчих проєктів, написанні тез, статей, наукових робіт; створювати наукові товариства з урахуванням наукових інтересів, здібностей, можливостей і досвіду наукової роботи студентської молоді; озброювати їх методикою наукової роботи; заохочувати творчу діяльність і самостійність молодих дослідників при вирішенні наукових проблем. |
uk_UA |