Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Обґрунтування засобу слеклайн для розвитку мотивації здобувачів повної середньої освіти до секційних занять фізичною культурою

Show simple item record

dc.contributor.author Соколенко, О.І.
dc.date.accessioned 2020-10-13T08:41:27Z
dc.date.available 2020-10-13T08:41:27Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/6289
dc.description Соколенко О. І. Обґрунтування засобу слеклайн для розвитку мотивації здобувачів повної середньої освіти до секційних занять фізичною культурою / О.І.Соколенко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка: Педагогічні науки. - 2020. - №1 (332). – С.37-46. uk_UA
dc.description.abstract Стаття присвячена дослідженню проблеми розвитку мотивації здобувачів повної середньої освіти до секційних занять фізичною культурою за допомогою засобу слеклайн.Наразі виникає нагода пошуку нових методів і засобів формування мотивації до секційних занять фізичною культурою у позаурочній роботі. На нашу думку, для розвитку мотивації здобувачів повної загальної середньої освіти до секційних занять фізичною культурою необхідно впроваджувати у закладах загальної середньої освіти нові засоби секційних занять. Одним із таких засобів, на нашу думку, є зовсім новий вид спорту - слеклайн, який є гарним способом тренування рівноваги і концентрації, сили волі, самостійності, що може стати в нагоді для занять здобувачів повної середньої освіти у різних спортивних секціях. У статті надаються розроблені критерії (когнітивний, мотиваційний, конативний), показники та рівні (високий, середній, низький) розвитку мотивації здобувачів повної середньої освіти до секційних занять фізичною культурою. Когнітивний критерій сприятиме визначенню у здобувачів повної середньої освіти інформованості, розуміння сутності секційних занять фізичною культурою, мотивації до них як внутрішньої потреби й умови досягнення фізичного здоров’я, його збереження й зміцнення. За допомогою мотиваційного критерію характеризується здатність здобувачів закладів загальної середньої освіти до внутрішньої мотивації (спонуки) дій, готовність й ініціація здійснення практичних дій що спрямовані на секційні заняття фізичною культурою. Кінцева якість цього критерію виявляється в досягненні позитивних змін щодо занять фізичною культурою у різних секціях. Конативний критерій є показником рівня розвитку мотивації здобувачів повної середньої освіти до секційних занять фізичною культурою. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка uk_UA
dc.subject мотивація uk_UA
dc.subject секційні заняття uk_UA
dc.subject фізична культура uk_UA
dc.subject позаурочна робота uk_UA
dc.subject слеклайн uk_UA
dc.title Обґрунтування засобу слеклайн для розвитку мотивації здобувачів повної середньої освіти до секційних занять фізичною культурою uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account