Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

ПІДГОТОВКА МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА ДО МУЗИЧНО-ЕСТЕТИЧНОЇ РОБОТИ В СУЧАСНІЙ ШКОЛІ

Show simple item record

dc.contributor.author Сбітнєва, Л. М.
dc.date.accessioned 2020-10-12T20:48:23Z
dc.date.available 2020-10-12T20:48:23Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.other УДК 371.134.78
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/6270
dc.description Сбітнєва Л. М. Підготовка майбутнього вчителя музичного мистецтва до музично-естетичної роботи в сучасній школі / Л. М. Сбітнєва // Духовність особистості: методологія, теорія і практика : зб. наук. праць : За матеріалами X Міжнар. наук.-практич. конф. «Духовно-культурне виховання особистості в умовах входження людства в епоху культури» в рамках міжнародного проекту Д. Пола Шафера «Епоха Культури» (30 травня 2019 року, м. Київ) . - Северодонецьк, 2019. - Вип. 3 (90). - Ч. 2. - С. 188-196. uk_UA
dc.description.abstract У статті розкрито сутність професійної підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва до позанавчальної музично-естетичної роботи в сучасній школі. Наголошено, що важливим завданням сучасної музично-педагогічної освіти є підготовка майбутніх вчителів музичного мистецтва, професійна діяльність яких буде спрямована на розвиток творчого потенціалу, національної свідомості, індивідуальних здібностей підростаючого покоління. Доведено, що професійна підготовка майбутнього вчителя музичного мистецтва до позанавчальної музичноестетичної діяльності повинна мати творче спрямування у викладанні дисциплін навчального плану. Позанавчальні форми музичного виховання у школі виступають важливим фактором розвитку масової музичної культури підростаючого покоління, створюють умови для виявлення талановитих дітей, розвивають дитячі музичні та творчі здібності. Доведено, що основними завданнями позанавчальної роботи є закріплення знань, отриманих на уроці, формування у дітей стійкого інтересу до мистецтва, виявлення і розвиток індивідуальних творчих здібностей. Автор вважає, що музично-естетичне виховання в сучасній школі в цілому реалізується в умовах старого традиційного підходу. Доведено, що в основі методологічних підходів і принципів музично-естетичного виховання у позанавчальний час лежить інтегративний підхід у навчанні та вихованні, важливою характеристикою якого є взаємодія мистецтв. Наголошено, що сучасна школа потребує нових форм позанавчального художнього виховання, які будуть сприяти розвитку художньої культури підростаючого покоління. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.subject майбутні вчителі uk_UA
dc.subject музичне мистецтво uk_UA
dc.subject музична творчість uk_UA
dc.subject естетичне виховання uk_UA
dc.subject музичне виховання uk_UA
dc.title ПІДГОТОВКА МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА ДО МУЗИЧНО-ЕСТЕТИЧНОЇ РОБОТИ В СУЧАСНІЙ ШКОЛІ uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account