dc.description.abstract |
У статті розкрито сутність професійної підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва до позанавчальної музично-естетичної роботи в сучасній школі. Наголошено, що важливим завданням сучасної музично-педагогічної освіти є
підготовка майбутніх вчителів музичного мистецтва, професійна діяльність яких буде спрямована на розвиток творчого потенціалу, національної свідомості, індивідуальних здібностей підростаючого покоління. Доведено, що професійна підготовка майбутнього вчителя музичного мистецтва до позанавчальної музичноестетичної діяльності повинна мати творче спрямування у викладанні дисциплін навчального плану. Позанавчальні форми музичного виховання у школі виступають важливим фактором розвитку масової музичної культури підростаючого покоління, створюють умови для виявлення талановитих дітей, розвивають дитячі музичні та творчі здібності. Доведено, що основними завданнями позанавчальної роботи є закріплення знань, отриманих на уроці, формування у дітей стійкого інтересу до мистецтва, виявлення і розвиток індивідуальних творчих здібностей. Автор вважає, що музично-естетичне виховання в сучасній школі в цілому реалізується в умовах старого традиційного підходу. Доведено, що в основі методологічних підходів і принципів музично-естетичного виховання у позанавчальний час лежить інтегративний підхід у навчанні та вихованні, важливою характеристикою якого є взаємодія мистецтв. Наголошено, що сучасна школа потребує нових форм позанавчального художнього виховання, які будуть сприяти розвитку художньої культури підростаючого покоління. |
uk_UA |