Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

COVID-19 як чинник формування нових підходів щодо опрацювання та реалізації маркетингової політики підприємств

Show simple item record

dc.contributor.author Чеботарьов, Є. В.
dc.date.accessioned 2020-09-22T09:34:24Z
dc.date.available 2020-09-22T09:34:24Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.other УДК 658.8
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/6054
dc.description Чеботарьов Є. В. COVID-19 як чинник формування нових підходів щодо опрацювання та реалізації маркетингової політики підприємств / Є. В. Чеботарьов // Маркетингові аспекти управління соціально-економічними системами : сучасний вимір та перспективи : матеріали Всеукр. наук. інтернет-конф. / Уклад. В.В. Хороших / Донецький державний університет управління. - Маріуполь, 2020. — С. 11-13. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка uk_UA
dc.title COVID-19 як чинник формування нових підходів щодо опрацювання та реалізації маркетингової політики підприємств uk_UA
dc.type Other uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account