| dc.contributor.author | Починкова, М. М. | |
| dc.date.accessioned | 2020-09-22T06:25:09Z | |
| dc.date.available | 2020-09-22T06:25:09Z | |
| dc.date.issued | 2019 | |
| dc.identifier.other | УДК 378:373.3:[37.015.3:159.95] | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/6051 | |
| dc.description | Починкова M. M. Системний та синергетичний підходи у формуванні критичного мислення майбутніх учителів початкової школи / М. М. Починкова // Education and Pedagogical Sciences ("Освіта та педагогічна наука") / Гол. ред. А. В. Жучок; ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка". - 2019. - № 3 (172). – С.44-54. | uk_UA |
| dc.description.abstract | Статтю присвячено актуальній проблемі формування критичного мислення у процесі професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи.У статті обґрунтовано застосування системного та синергетичного рівнів наукового пізнання на загальнонауковому рівні дослідження. Щодо системного підходу, то відзначено, що він найбільш поширений у психолого-педагогічній літературі, розкрито зв’язок між поняттями «системний підхід», «система», «педагогічна система», наголошено на тому, що формування критично¬го мислення у процесі професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи розглядається як цілісна багато¬компонентна різнорівнева система. Синергетичний підхід представлено як такий, що доповнює систем¬ний, а не виступає опозиційним до ньо¬го. У цьому підході закладено можливості діалогу, творчості, індивідуального шляху розвитку й породження порядку з хаосу як поштовх до нового розвитку. Доведено, що застосування такого підходу в дослідженні формування критичного мислення майбутніх учителів початкової школи є необхідним для проведення об’єктивного дослідження. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.publisher | ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка | uk_UA |
| dc.relation.ispartofseries | педагогічні науки; | |
| dc.subject | критичне мислення | uk_UA |
| dc.subject | майбутні вчителі початкової школи | uk_UA |
| dc.subject | професійна підготовка майбутніх учителів початкової школи | uk_UA |
| dc.subject | методологія | uk_UA |
| dc.subject | загальнонауковий рівень | uk_UA |
| dc.subject | системний підхід | uk_UA |
| dc.subject | синергетичний підхід | uk_UA |
| dc.title | Системний та синергетичний підходи у формуванні критичного мислення майбутніх учителів початкової школи | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |