dc.contributor.author |
Починкова, М. М. |
|
dc.date.accessioned |
2020-09-22T06:25:09Z |
|
dc.date.available |
2020-09-22T06:25:09Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.other |
УДК 378:373.3:[37.015.3:159.95] |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/6051 |
|
dc.description |
Починкова M. M. Системний та синергетичний підходи у формуванні критичного мислення майбутніх учителів початкової школи / М. М. Починкова // Education and Pedagogical Sciences ("Освіта та педагогічна наука") / Гол. ред. А. В. Жучок; ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка". - 2019. - № 3 (172). – С.44-54. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Статтю присвячено актуальній проблемі формування критичного мислення у процесі професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи.У статті обґрунтовано застосування системного та синергетичного рівнів наукового пізнання на загальнонауковому рівні дослідження. Щодо системного підходу, то відзначено, що він найбільш поширений у психолого-педагогічній літературі, розкрито зв’язок між поняттями «системний підхід», «система», «педагогічна система», наголошено на тому, що формування критично¬го мислення у процесі професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи розглядається як цілісна багато¬компонентна різнорівнева система.
Синергетичний підхід представлено як такий, що доповнює систем¬ний, а не виступає опозиційним до ньо¬го. У цьому підході закладено можливості діалогу, творчості, індивідуального шляху розвитку й породження порядку з хаосу як поштовх до нового розвитку. Доведено, що застосування такого підходу в дослідженні формування критичного мислення майбутніх учителів початкової школи є необхідним для проведення об’єктивного дослідження. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
педагогічні науки; |
|
dc.subject |
критичне мислення |
uk_UA |
dc.subject |
майбутні вчителі початкової школи |
uk_UA |
dc.subject |
професійна підготовка майбутніх учителів початкової школи |
uk_UA |
dc.subject |
методологія |
uk_UA |
dc.subject |
загальнонауковий рівень |
uk_UA |
dc.subject |
системний підхід |
uk_UA |
dc.subject |
синергетичний підхід |
uk_UA |
dc.title |
Системний та синергетичний підходи у формуванні критичного мислення майбутніх учителів початкової школи |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |