Стаття присвячена висвітленню впливу дистанційного навчання на формування професійної компетентності майбутніх педагогів до роботи в початковій школі. Актуальність статті зумовлена необхідністю формування професійної ...
Автор статті, на підставі з’ясування сутності феномена міждисциплінарності, обґрунтовує доцільність застосування її інструментів для якісних змін у теорії та практиці сучасної освіти.
На підставі з’ясування сутності ресурсного підходу в освіті автор обґрунтовує можливість використання процедур педагогічного моделінгу з метою
підвищення інноваційної ресурсності сучасного освітнього середовища.
На підставі з'ясування сутності й структури проектувальної компетентності автор статті обгрунтовує можливість розгліду останньої як інтегративного показника для вимірювання якості професіної підготовки майбутніх фахівців освіти.
У статті проаналізовано таке сучасне явище, як інноватизація, визначено
її сутність, структуру й дефініційний ряд. Спираючись на досвід розробки
концепції проектування інноваційних педагогічних систем, авторка через ...
Уперше автором статті досліджується вплив процесу диверсифікації на проєктувальний потенціал сучасного освітнього середовища. З цією метою з’ясовується сутність понять «проєктувальний потенціал
середовища», «диверсифікація».
У ...
У статті автор обґрунтовує можливість управління станом освітнього
середовища через вплив на його провідні характеристики. Серед останніх особливо
актуалізується роль когерентності. Як інструмент впливу розглядається інжиніринг.
У статті автор на підставі визначення суті поняття інжинірингу
досліджує можливості його застосування як наукового методу, а також
обґрунтовує доцільність використання інструментів означеного способу для
технологій ...