Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Фактори формування ціннісно-смислових орієнтацій майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти

Show simple item record

dc.contributor.author Бадер, С. О.
dc.date.accessioned 2020-08-28T08:41:50Z
dc.date.available 2020-08-28T08:41:50Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/5411
dc.description Бадер С.О. Фактори формування ціннісно-смислових орієнтацій майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти / С.О. Бадер // Науковий часопис НПУ імені М.П. Драгоманова. 2011. - Сер.5. - Вип.72. – С. 48-51. uk_UA
dc.description.abstract Стаття присвячена проблемі формування ціннісно-смислових орієнтацій майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти (ЗДО), що набуває актуальності у зв’язку із загальною переорієнтацією цінностей суспільства у бік матеріальних на противагу загальнокультурним, духовним. Це пояснюється низкою чинників, зокрема: нестабільною політичною та соціально-економічною ситуацією, збройним конфліктом на сході України та анексією АР Крим, що провокує ситуацію невизначеності серед більшості населення держави Досліджено провідні чинники формування ціннісно-смислових орієнтацій майбутніх вихователів ЗДО, які умовно поділяються на зовнішні та внутрішні. Спираючись на провідні дослідження в галузі окресленої проблеми, до зовнішніх факторів автор відносить: державу, суспільство та культуру, до якої належить особистість, соціально-економічні та політичні фактори, засоби масової інформації та мережу Інтернет, місце проживання, систему освіти та роди¬ну. Автор акцентує увагу саме на освітньому середовищі закладу вищої освіти, що володіє значним освітнім потенціалом для формування цінностей та смислів студентів.До внутрішніх факторів ми відносимо: ступінь інтелектуального розвитку особистості, емоціиний стан людини, особистісно-духовну зрілість, ступінь розвитку моральної свідомості людини, особистісну активність у різних видах діяльності тощо. Автор доходить висновку про взаємозалежність зовнішніх та внутрішніх факторів формування ціннісно-смис¬лових орієнтацій майбутніх вихователів ЗДО, адже сім ’я є первинним агентом соціалізації особистості, від чого в значній мірі залежить рівень інтелектуального розвитку, сформованість моральної самосвідомості тощо. Своєю чергою, соціальне середовище вишу здатне видозмінити існуючу систему цінностей особистості, впливати не лише на інтелектуальну та емоційну сфери, а й визначати ступінь духовної зрілості майбутнього фахівця дошкільної галузі. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ "Луганський національний університет" uk_UA
dc.relation.ispartofseries педагогічні науки;
dc.subject ціннісно-смислові орієнтації uk_UA
dc.subject майбутні вихователі ЗДО uk_UA
dc.subject професійна підготовка uk_UA
dc.subject фактори формування ціннісно-смислових орієнтацій майбутніх вихователів ЗДО uk_UA
dc.subject діти дошкільного віку uk_UA
dc.title Фактори формування ціннісно-смислових орієнтацій майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account