dc.contributor.author |
Чайковський, М. Є. |
|
dc.date.accessioned |
2016-03-23T13:06:49Z |
|
dc.date.available |
2016-03-23T13:06:49Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.identifier.other |
37.013.42:371.3 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/534 |
|
dc.description |
Чайковський М. Є. Теорія та практика соціально-педагогічної роботи з молоддю з особливими потребами в умовах інклюзивного освітнього простору : автореф. дис. на здобуття наук. ступ. док. пед. наук : 13.00.05 – соціальна педагогіка / М. Є. Чайковський ; ДЗ „Луганський національний університет імені Тараса Шевченка”. – Старобільськ, 2016. - 46 с. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У дисертаційній роботі представлено та науково обґрунтовано теоретико-методичні засади соціально-педагогічної роботи з молоддю з особливими потребами в умовах інклюзивного освітнього простору вищого навчального закладу. Проаналізовано проблему соціально-педагогічної роботи з молоддю з особливими потребами у сучасній педагогічній науці; розкрито соціально-педагогічний контекст змісту вітчизняних і міжнародних нормативно-правових документів щодо забезпечення вищої освіти для осіб з особливими потребами; визначено особливості практики інтегрованого та інклюзивного навчання молоді з особливими потребами в системі вищої освіти. Здійснено теоретичний аналіз інклюзивної освіти як сучасного соціально-педагогічного феномену; розкрито сутність та складові соціально-педагогічної роботи з молоддю з особливими потребами в умовах інклюзивного освітнього простору; надано характеристику інклюзивній компетентності викладачів як чинника розвитку соціально-педагогічної роботи з молоддю з особливими
потребами. За результатами дослідження обґрунтовано концептуальні основи та розроблено педагогічні технології соціально-педагогічної роботи з молоддю з особливими потребами в умовах інклюзивного освітнього простору ВНЗ; визначено технології формування інклюзивної компетентності викладачів як суб’єктів соціально-педагогічної роботи зі студентами даної категорії. Апробовано педагогічні технології соціально- педагогічної роботи з молоддю з особливими потребами в умовах інклюзивного освітнього простору ВНЗ, які складають дві провідні
концептуальні ідеї: перша пов’язана із необхідністю орієнтування соціально-педагогічних технологій на розвиток інклюзивного освітнього простору ВНЗ як умови формування здатності молоді з особливими потребами до соціальної взаємодії із суб’єктами інклюзії, до адаптації та самореалізації в умовах ВНЗ; друга полягає у визнанні персоніфікованої соціально-педагогічної підтримки студента з особливими потребами пріоритетним напрямом соціально-педагогічної діяльності з цією категорією молоді в умовах інклюзивної освіти. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" |
uk_UA |
dc.subject |
соціальна педагогіка |
uk_UA |
dc.subject |
соціально-педагогічна робота |
uk_UA |
dc.subject |
люди з обмеженими можливостями |
uk_UA |
dc.subject |
інклюзивна освіта |
uk_UA |
dc.subject |
педагогіка |
uk_UA |
dc.title |
Теорія та практика соціально-педагогічної роботи з молоддю з особливими потребами в умовах інклюзивного освітнього простору |
uk_UA |
dc.type |
Thesis |
uk_UA |