Abstract:
На основі аналізу наукової літератури визначено стан розробленості проблеми формування конкурентоспроможності майбутніх педагогів у процесі професійної підготовки, теоретико-методологічні засади її формування, розкрито сутність та структуру досліджуваного феномену. Здійснено діагностику рівнів сформованості конкурентоспроможності майбутніх педагогів на основі розроблених критеріїв і показників. Теоретично обґрунтовано педагогічні умови формування конкуренто-
спроможності майбутніх педагогів у процесі професійної підготовки, що
передбачали створення акмеологічного середовища ВНЗ, забезпечення
діалогової взаємодії як основи співробітництва та співтворчості, залучення студентів до різноманітних видів квазіпрофесійної діяльності на основі використання форм, методів і технологій контекстного навчання. Здійснено
експериментальну перевірку ефективності розроблених педагогічних умов
формування конкурентоспроможності майбутніх педагогів у процесі професійної підготовки.
Description:
Безбородих С. М. Формування конкурентоспроможності майбутніх педагогів у процесі професійної підготовки : автореф. дис. на здобуття наук. ступ. канд. пед. наук : 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти / С. М. Безбородих ; ДЗ „Луганський національний університет імені Тараса Шевченка”. – Старобільськ, 2016. - 22 с.