| dc.description.abstract |
У статті йдеться про інноваційні форми роботи з майбутніми вчителями початкової школи з метою формування в них медіа-компетентності. Це пов’язано з тим, що вже з шестирічного віку здобувачі освіти є активними користувачами медіа-засобами, не усвідомлюючи їх освітньої ролі. Висвітлено погляди науковців стосовно проблеми формування медіа-компетентності майбутніх учителів в умовах сьогодення. Підкреслено, що будучи медіа-компетентним, учитель зможе грамотно використовувати медіа-засоби для розв’язання освітніх завдань. Виявлено найбільш доцільні форми, методи роботи з майбутніми вчителями для формування в них медіа-компетентності, зокрема, проходження онлайн-вебінарів, систематичне проведення семінарів, що спрямовані на виявлення суб’єктивного ставлення до медіа та набуття досвіду роботи в умовах кіберпростору, проведення семінарів у форматі «Світове кафе». |
uk_UA |