Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Амбівалентність монтажу в образотворчому мистецтві

Show simple item record

dc.contributor.author Поліщук, Т.В.
dc.contributor.author Мікеладзе, Н.Г.
dc.date.accessioned 2020-06-16T11:44:19Z
dc.date.available 2020-06-16T11:44:19Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.issn УДК - 7.017.9
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/5180
dc.description Поліщук Т.В. Амбівалентність монтажу в образотворчому мистецтві / Т.В.Поліщук,Н.Г.Мікеладзе // Вісник Закарпатської академії мистецтв, 2019. – № 13. – С. 223-225 uk_UA
dc.description.abstract У даній статті розглянуті особливості створення колажу і цілі, поставлені перед художником, який працює в даній техніці. Когнітивний дисонанс, що наступає при сприйнятті колажу, провокує глядача, вражає. Так як ціле створюється з окремих, часто несумісних між собою фрагментів, виникає неоднозначне відношення до кінцевого зображення. Подвійність зчитування, отриманої візуальної інформації за допомогою монтажу, змушує глядача відчувати інтелектуальне й емоційне напруження для того, щоб зрозуміти сенс, закладений митцем. Подвійність сприйняття полягає в процесі сприйняття кінцевого зображення, так як воно читається покроково фрагментарно і, одночасно, цілісно. Надзавдання монтажу для художника полягає в підпорядкуванні різнорідних самостійних елементів головній меті, новому змісту. Методи ж досягнення даної мети можуть бути різними. Іноді ідея диктує метод деформації окремих фрагментів для отримання цілого, а іноді випадково вибрані автором фрагменти при компонуванні створюють новий сенс і слугують одній ідеї. Під час перегляду роботи з використанням монтажу, глядач відчуває постійне психоемоційне напруження. Таким чином відбувається ментальне співавторство глядача з митцем. Той, хто дивиться на роботу, формує образ хоч і уявно, але так само активно, як і митець, який зробив її практично. За рахунок «повного включення» глядача в процес інтелектуальної обробки візуальної інформації, твір мистецтва стає динамічним при фактичній своїй статиці. Монтаж як метод створення твору образотворчого мистецтва буде розглянуто в таких прийомах, як бриколаж, колаж і ассамбляж, інсталяція. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ "Луганський національний університет" uk_UA
dc.subject Колаж uk_UA
dc.subject монтаж uk_UA
dc.subject форма uk_UA
dc.subject простір uk_UA
dc.subject композиція uk_UA
dc.subject цілісність uk_UA
dc.subject фрагментарність uk_UA
dc.subject еклектика uk_UA
dc.title Амбівалентність монтажу в образотворчому мистецтві uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account