dc.description.abstract |
У статті розглянуто такі поняття як "soft skills" та "hard skills" та
обгрунотовано необхідність розвитку "soft skills" у студентів, які сьогодні
призводять до підвищення їхньої конкурентоспроможності на ринку праці. Метою
даної статті є дослідження можливостей розвитку "м'яких" навичок студентів в
процесі вивчення іноземної мови. Іноземна мова виступає засобом підвищення
професійної компетентності та особистісного розвитку студентів та є необхідною
умовою успішного працевлаштування та кар'єри.
Автор статті розглядає можливості розвитку у студентів "soft skills" у
процесі вивчення іноземної мови, використовуючи 4 групи технологій
інтерактивного навчання за класифікацією Л. Пироженко та О. Пометун, та
приходить до висновку, що заохочення студентів до активної бесіди, використання
на заняттях дискусійної форми роботи, спільна реалізація проектів, участь у творчих
заходах, розвиток навичок самопрезентації є яскравим прикладом використання
інтерактивних методів навчання та розвитку таких "гнучних навичок" як
комунікабельність, аргументація, адаптивність, самоконтроль, винахідливість,
самодисципліна, командна робота, лояльність та мотивованість. |
uk_UA |