| dc.contributor.author | Єпіхіна, М. А. | |
| dc.date.accessioned | 2020-02-21T20:28:29Z | |
| dc.date.available | 2020-02-21T20:28:29Z | |
| dc.date.issued | 2018 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/4974 | |
| dc.description | Єпіхіна М. А. Основні етапи діяльності загальноосвітніх шкіл східноукраїнського регіону в етнопедагогічному вимірі (60-90-ті рр. ХХ століття) / М. А. Єпіхіна // Pedagogy and Psychology : Science and Education a New Dimension. - 2018. - VI (71), Sept. - С. 44-46. | uk_UA |
| dc.description.abstract | У роботі визначено та теоретично обґрунтовано періодизацію діяльності загальноосвітніх шкіл східноукраїнського регіону в етнопедагогічному вимірі у 60-90-ті роки ХХ століття. Виокремлено три етапи діяльності загальноосвітніх шкіл східноукраїнського регіону в етнопедагогічному вимірі: 1-й – 60-ті – перша половина 70-х рр.; 2-й – друга половина 70-х – перша половина 80-х рр.; 3-й – друга половина 80-х – 90-ті рр. ХХ століття. Висвітлено зміст, напрями, специфіку діяльності загальноосвітніх шкіл в етнопедагогічному вимірі на кожному з етапів досліджуваного хронологічного проміжку | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.subject | загальноосвітні навчальні заклади | uk_UA |
| dc.subject | етнопедагогіка | uk_UA |
| dc.title | Основні етапи діяльності загальноосвітніх шкіл східноукраїнського регіону в етнопедагогічному вимірі (60-90-ті рр. ХХ століття) | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |