dc.contributor.author |
Єпіхіна, М. А. |
|
dc.date.accessioned |
2020-02-21T20:28:29Z |
|
dc.date.available |
2020-02-21T20:28:29Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/4974 |
|
dc.description |
Єпіхіна М. А. Основні етапи діяльності загальноосвітніх шкіл східноукраїнського регіону в етнопедагогічному вимірі (60-90-ті рр. ХХ століття) / М. А. Єпіхіна // Pedagogy and Psychology : Science and Education a New Dimension. - 2018. - VI (71), Sept. - С. 44-46. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У роботі визначено та теоретично обґрунтовано періодизацію діяльності загальноосвітніх шкіл східноукраїнського регіону в етнопедагогічному вимірі у 60-90-ті роки ХХ століття. Виокремлено три етапи діяльності загальноосвітніх шкіл східноукраїнського регіону в етнопедагогічному вимірі: 1-й – 60-ті – перша половина 70-х рр.; 2-й – друга половина 70-х – перша половина 80-х рр.; 3-й – друга половина 80-х – 90-ті рр. ХХ століття. Висвітлено зміст, напрями, специфіку діяльності загальноосвітніх шкіл в етнопедагогічному вимірі на кожному з етапів досліджуваного хронологічного проміжку |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.subject |
загальноосвітні навчальні заклади |
uk_UA |
dc.subject |
етнопедагогіка |
uk_UA |
dc.title |
Основні етапи діяльності загальноосвітніх шкіл східноукраїнського регіону в етнопедагогічному вимірі (60-90-ті рр. ХХ століття) |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |