Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Основні етапи діяльності загальноосвітніх шкіл східноукраїнського регіону в етнопедагогічному вимірі (60-90-ті рр. ХХ століття)

Show simple item record

dc.contributor.author Єпіхіна, М. А.
dc.date.accessioned 2020-02-21T20:28:29Z
dc.date.available 2020-02-21T20:28:29Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/4974
dc.description Єпіхіна М. А. Основні етапи діяльності загальноосвітніх шкіл східноукраїнського регіону в етнопедагогічному вимірі (60-90-ті рр. ХХ століття) / М. А. Єпіхіна // Pedagogy and Psychology : Science and Education a New Dimension. - 2018. - VI (71), Sept. - С. 44-46. uk_UA
dc.description.abstract У роботі визначено та теоретично обґрунтовано періодизацію діяльності загальноосвітніх шкіл східноукраїнського регіону в етнопедагогічному вимірі у 60-90-ті роки ХХ століття. Виокремлено три етапи діяльності загальноосвітніх шкіл східноукраїнського регіону в етнопедагогічному вимірі: 1-й – 60-ті – перша половина 70-х рр.; 2-й – друга половина 70-х – перша половина 80-х рр.; 3-й – друга половина 80-х – 90-ті рр. ХХ століття. Висвітлено зміст, напрями, специфіку діяльності загальноосвітніх шкіл в етнопедагогічному вимірі на кожному з етапів досліджуваного хронологічного проміжку uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.subject загальноосвітні навчальні заклади uk_UA
dc.subject етнопедагогіка uk_UA
dc.title Основні етапи діяльності загальноосвітніх шкіл східноукраїнського регіону в етнопедагогічному вимірі (60-90-ті рр. ХХ століття) uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account