dc.contributor.author |
Суворов, П.С. |
|
dc.contributor.author |
Тарасенко, Т.В. |
|
dc.contributor.author |
Залож, В.И. |
|
dc.contributor.author |
Максимов, С.Б. |
|
dc.date.accessioned |
2020-02-12T10:27:21Z |
|
dc.date.available |
2020-02-12T10:27:21Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/4913 |
|
dc.description |
Суворов П.С. Про співвідношення енергоеффективності та екологічності у внутрішньому судноплавстві / П.С. Суворов, Т.В. Тарасенко, В.І. Залож, С.Б. Максимов // Вісник Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля : Фізичні науки.- 2019.- № 3 (251). - C. 168-175 |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У проведеному дослідженні розглянуті питання нормування шкідливих викидів до атмосфери у судноплавстві на європейських внутрішніх водних шляхах. Показані відмінності технологій перевезень в міжнародному морському, європейському внутрішньому і дунайському судноплавстві. Виконано аналіз показників енергоефективності, встановлених в міжнародному морському судноплавстві, а також особливості їх застосування у внутрішньому судноплавстві. Визначено принципи застосування показників енергоефективності до оцінки екологічних показників роботи суден у внутрішньому судноплавстві з урахуванням специфіки навігаційних умов та інших факторів, що визначають режими роботи суднового пропульсивного
комплексу. Таким підходом, зокрема пропонується вирішити практичну задачу, сформульовану встановленням нормативних обмежень по компонентам шкідливих викидів, які ставлять в однакові умови судновласників різних за характеристиками
і технологіям роботи суден, які працюють в різних навігаційних умовах. Сучасний стан дунайського судноплавства відрізняється недостатньою забезпеченістю навігаційних умов, віковим складом флоту, а також специфікою самого флоту - його здатністю працювати протягом усього Дунаю (більше 2000 км) при завантаженні важкими караванами з суден несамохідного флоту. Така специфіка значно відрізняє дунайське судноплавство від судноплавства по іншим внутрішніми водними шляхами Європи, на яких цілий рік забезпечені прохідні глибини, дальність переходів в десятки разів менше, а роботу здійснюють здебільшого самохідні суховантажні і наливні судна. Відповідно, є підстави стверджувати, що судновласники існуючого дунайського тягового і самохідного флоту без суттєвої його модернізації та оновлення зможуть виключно управляти показниками енергоефективності, показано співвідношення характеристик енерго ефективності та екологічності та визначено умови, в яких можливе досягнення підвищення енергоефективності при одночасному зниженні кількості шкідливих викидів в атмосферу. |
uk_UA |
dc.description.sponsorship |
Present state o f the Danube shipping is differed by insufficient
provision o f navigation conditions, age composition o f
the fleet, as well as the fleet specifics - its ability to work
throughout the Danube (over 2000 km) when loaded with
heavy caravans from non-self-propelled vessels. This specificity
significantly differentiates the Danube navigation from navigation
on other inland waterways in Europe, which provided
year-round through depths, range o f transitions to ten times
less, and the work carried out fo r the most part self-propelled
dry cargo and tanker vessels.
The study deals with the build a common model fo r
managing energy efficiency and environmental performance o f
a self-propelled river towing and traction fleet. The differences
in transportation technologies in international maritime, European
inland and Danube shipping are shown. The issues o f
rationing o f harmful emissions into the atmosphere in shipping
on European inland waterways are considered. The analysis o f
energy efficiency indicators established in international maritime
shipping, as well as the peculiarities o f their use in inland
navigation, was carried out. The principles o f the application
o f energy efficiency indicators to the assessment o f environmental
indicators o f ships in inland navigation have been determined,
taking into account the specifics o f navigation conditions
and other factors determining the operating modes o f
the ship propulsion complex.
Innovative approach in the study lies in the fa ct that in
the known studies carried out earlier, were considered the
Danube fleet operating on the upper sections o f the Danube.
According to this, the practical solution to the problem o f determining
the potential to reduce harmful emissions fo r the existing
fleet as well as the formation o f the concept o f energy efficiency
management in the shipping industry is unresolved.
Consequently, the ways o f achieving energy efficiency
while reducing the amount o f harmful emissions into the atmosphere
were identified. A possibility o f controlling characteristics
o f energy efficiency o f existing Danube traction and
self-propelled fleet without significant modernization and upgrades
is presented |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ"ЛНУ імені Тараса Шевченка" |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Фізичні науки; |
|
dc.subject |
шкідливі викиді |
uk_UA |
dc.subject |
енергоефективність |
uk_UA |
dc.subject |
екологічні показники |
uk_UA |
dc.subject |
судноплавство |
uk_UA |
dc.subject |
склад суден |
uk_UA |
dc.subject |
несамохідне судно |
uk_UA |
dc.subject |
штовхач |
uk_UA |
dc.title |
О соотношении энергоэффективности и экологичности для судов внутреннего плавания |
uk_UA |
dc.title.alternative |
About ratio of energy efficiency and ecological compatibility for inland navigation vessels |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |