Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Математичне моделювання процесу термічної правки балки хребтової вантажних вагонів-платформ

Show simple item record

dc.contributor.author Фомін, О.В.
dc.contributor.author Логвіненко, О.А.
dc.contributor.author Бурлуцький, О.В.
dc.contributor.author Шелест, Д.А.
dc.contributor.author Фоміна, А.М.
dc.date.accessioned 2020-02-05T09:57:00Z
dc.date.available 2020-02-05T09:57:00Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/4851
dc.description Математичне моделювання процесу термічної правки балки хребтової вантажних вагонів-платформ / О.В. Фомін , О.А. Логвіненко , О.В. Бурлуцький та ін. // Вісник Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля : Математичні науки.- 2019.- № 3 (251). - C. 186-190 uk_UA
dc.description.abstract Виділено роль залізничного транспорту в транспортній системі України. Відмічено, що одним із ключових моментів забезпечення високого рівня продуктивності роботи залізниць є застосування більш економічних технологій виробництва та ремонту вантажних вагонів. Зазначена актуальність використання методу термічної правки для усунення експлуатаційних деформацій хребтової балки вагонів-платформ. Наведені 3D моделі балки хребтової, які було побудовано в програмному комплексі SolidWorks. Представлений математичний план досліджень та отримана відповідна математична модель. Наведені результати моделювання процесу термічної правки балки хребтової, яке було проведено за допомогою спеціалізованого модуля Cosmos що входить до складу програмного комплексу SolidWorks. uk_UA
dc.description.sponsorship The role of railway transport in the transport system of Ukraine is highlighted. It was noted that one of the key points in ensuring a high level of productivity of railways is the use of the most cost-effective technologies fo r the production and repair o f freight cars. In this regard, special attention is paid to the maintenance o f the existing car fleet in proper workingable condition. The relevance of raising the technical level of freight cars through the use of advanced technological processes o f their manufacture and repair is substantiated. The expediency of using the method of thermal dressing to eliminate the operational deformations of the structural elements of platform cars is noted. The 3D models of the ridge car platform wagon, the constructed research plan, the obtained model, and the simulation results of the thermal editing of the ridge car platform wagon, which was carried out using the specialized Cosmos module, are presented. SolidWorks. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ"ЛНУ імені Тараса Шевченка" uk_UA
dc.relation.ispartofseries Математичні науки;
dc.subject залізничний транспорт uk_UA
dc.subject вагон-платформа uk_UA
dc.subject балка хребтова uk_UA
dc.subject експлуатаційні деформації uk_UA
dc.subject термічна правка uk_UA
dc.subject математична модель uk_UA
dc.subject 3D моделювання uk_UA
dc.title Математичне моделювання процесу термічної правки балки хребтової вантажних вагонів-платформ uk_UA
dc.title.alternative Mathematical modeling of the process of thermal editing of the rack of racks cargo wagons- platforms. uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account