dc.contributor.author |
Васиньова, Н.С. |
|
dc.date.accessioned |
2020-02-04T11:20:10Z |
|
dc.date.available |
2020-02-04T11:20:10Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.identifier.uri |
http://pedagogy.bdpu.org/wp-content/uploads/2017/04/47.pdf |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/4843 |
|
dc.description |
Васиньова Н.С.Методологічні засади використання системного підходу дослідження розвитку теорії управління вищими навчальними закладами в україні (остання чверть ХХ – початок ХХІ століття) / Н.С.Васиньова // Педагогічні науки. - Бердянськ : БДПУ , 2016. – Вип. 2. – Режим доступу : http://pedagogy.bdpu.org/wp-content/uploads/2017/04/47.pdf |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті узагальнюються ідеї системного підходу, розкривається зміст понять “система”, “теорія управління”, “теорія управління вищими навчальними закладами”. Автор обґрунтував теоретичні засади використання системного підходу до аналізу розвитку теорії управління вищими навчальними закладами в Україні останньої чверті ХХ – початку ХХІ століття та виділив основні компоненти, які повинні підлягати аналізу. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" |
uk_UA |
dc.subject |
система |
uk_UA |
dc.subject |
системний аналіз |
uk_UA |
dc.subject |
розвиток |
uk_UA |
dc.subject |
теорія управління |
uk_UA |
dc.subject |
вищий навчальний заклад |
uk_UA |
dc.title |
Методологічні засади використання системного підходу дослідження розвитку теорії управління вищими навчальними закладами в Україні (остання чверть ХХ – початок ХХІ століття) |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |