dc.description.abstract |
У статті за допомогою традиційного методу аналізу документів, що містить сприйняття тексту, виокремлення смислових блоків ідей, тверджень проаналізовано вживаність, сутність та структуру понять „теорія”, „управління” і „теорія управління”. З’ясовано властивості наукової теорії, особливості вищого навчального закладу та структуру теорії управління освітніми системами. У результаті проведеного дослідження запропоновано нове розуміння сутності понять „теорія управління”, „теорія управління вищими навчальними закладами” та визначено структуру теорії управління вищими навчальними закладами, що дає можливість оцінити розвиток теорії управління. Автор наголошує, що розгляд зазначених понять потребує обґрунтованого аналізу, особливо коли йдеться про дослідження проблеми розвитку теорії управління вищими навчальним закладами в Україні останньої чверті ХХ початку – ХХІ століття. |
uk_UA |