Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

ВИЗНАЧЕННЯ СУТНОСТІ ПОНЯТТЯ „ТЕОРІЯ УПРАВЛІННЯ ВИЩИМИ НАВЧАЛЬНИМИ ЗАКЛАДАМИ”

Show simple item record

dc.contributor.author Васиньова, Н. С.
dc.date.accessioned 2020-02-02T19:22:22Z
dc.date.available 2020-02-02T19:22:22Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/4834
dc.description Васиньова Н. С. Визначення сутності поняття „Теорія управління вищими навчальними закладами” / Н. С. Васиньова // Проблеми емпіричних досліджень у психології : гуманітар. вісн. ДВНЗ „Переяслав-Хмельницький держ. пед. ун-т ім. Григорія Сковороди”. – К., 2016. – Вип. 13. – С. 198–205 uk_UA
dc.description.abstract У статті за допомогою традиційного методу аналізу документів, що містить сприйняття тексту, виокремлення смислових блоків ідей, тверджень проаналізовано вживаність, сутність та структуру понять „теорія”, „управління” і „теорія управління”. З’ясовано властивості наукової теорії, особливості вищого навчального закладу та структуру теорії управління освітніми системами. У результаті проведеного дослідження запропоновано нове розуміння сутності понять „теорія управління”, „теорія управління вищими навчальними закладами” та визначено структуру теорії управління вищими навчальними закладами, що дає можливість оцінити розвиток теорії управління. Автор наголошує, що розгляд зазначених понять потребує обґрунтованого аналізу, особливо коли йдеться про дослідження проблеми розвитку теорії управління вищими навчальним закладами в Україні останньої чверті ХХ початку – ХХІ століття. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.subject вищі навчальні заклади uk_UA
dc.subject управління навчальними закладами uk_UA
dc.title ВИЗНАЧЕННЯ СУТНОСТІ ПОНЯТТЯ „ТЕОРІЯ УПРАВЛІННЯ ВИЩИМИ НАВЧАЛЬНИМИ ЗАКЛАДАМИ” uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account