dc.contributor.author | Тарасенко, О. | |
dc.contributor.author | Дігтяр, Н. | |
dc.date.accessioned | 2019-12-18T22:27:20Z | |
dc.date.available | 2019-12-18T22:27:20Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.other | УДК 378.011.3-051:73/76]:7.012 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/4572 | |
dc.description | Тарасенко О. Композиційна компетентність – складник професійної підготовки майбутніх учителів образотворчого мистецтва / О. Тарасенко, Н. Дігтяр // Естетика і етика педагогічної дії : зб. наук. пр. / Ін-т пед. освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України, Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – 2019. – Вип. 20. – С. 136-144. | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті наголошено на важливості формування в майбутніх учителів образотворчого мистецтва композиційної компетентності як основного компонента їх професійної підготовки. Знання законів, правил і прийомів композиції (цілісності, єдності, симетрії й асиметрії, масштабу, ритму і пропорції, нюансу і контрасту, статики та динаміки, перспективи, групування, підбору кольорового вирішення твору тощо), вдале їх застосування в художній практиці складає основу композиційної компетентності вчителя образотворчого мистецтва. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.subject | професійна підготовка | uk_UA |
dc.subject | майбутні вчителі | uk_UA |
dc.subject | образотворче мистецтво | uk_UA |
dc.title | Композиційна компетентність – складник професійної підготовки майбутніх учителів образотворчого мистецтва | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |