dc.description.abstract |
У статті подано науково-теоретичну розробку й обґрунтування змістовного
компонента педагогічної системи розвитку екологічної культури майбутніх бакалаврів
лісового і садово-паркового господарства. В її основу покладено загальнодидактичні
вимоги до змісту освіти, які дозволили дати специфічну якісну інтерпретацію змісту
навчання студентів у контексті розвитку в них екологічної культури. Конструювання
змістовного компонента педагогічної системи розвитку екологічної культури
майбутніх бакалаврів лісового і садовопаркового господарства здійснено з
урахуванням низки умов: відповідність змісту педагогічної системи галузевим
кваліфікаційним вимогам; орієнтація на формування високого рівня професійної
готовності; мобільність, що забезпечу ватиме використання в змістовному
компоненті нових інноваційних розроблень, методик, технологій, які забезпечують
процес розвитку екологічної культури майбутніх бакалаврів лісового та садовопаркового господарства, тощо. Провідною ідеєю конструювання змісту спецкурсу є положення про те, що еколого зорієнтована діяльність повинна бути виділена в самостійний напрям професійної діяльності й одночасно мати яскраво виражений суспільний характер. |
uk_UA |