dc.contributor.author |
Продан, І. |
|
dc.date.accessioned |
2019-10-07T19:49:08Z |
|
dc.date.available |
2019-10-07T19:49:08Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.other |
УДК 385-(432)-6 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/4079 |
|
dc.description |
Продан І. Тотожність понять «айдентика» та «фірмовий стиль» у графічному дизайні / І. Продан // «Вітчизняна наука на зламі епох: проблеми та перспективи розвитку» Збірник матеріалів всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції (м. Переяслав-Хмельницький, 22 січня 2019 року) – м. Переяслав-Хмельницький, 2019. – № 48. - С. [30-33]. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Розглянуті питання створення та розробки фірмового стилю, означено основні принципи створення фірмового стилю, вивчені особливості впливу на споживача фірмового стилю й айдентики за допомогою дизайну та реклами. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.subject |
айдентика |
uk_UA |
dc.subject |
дизайнер |
uk_UA |
dc.subject |
фірмовий стиль |
uk_UA |
dc.subject |
графічний дизайн |
uk_UA |
dc.title |
ТОТОЖНІСТЬ ПОНЯТЬ «АЙДЕНТИКА» ТА «ФІРМОВИЙ СТИЛЬ» У ГРАФІЧНОМУ ДИЗАЙНІ |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |