dc.description.abstract |
Стаття присвячена питанням дослідження та систематизації наукових поглядів щодо процесу і закономірностей розвитку корпоративної соціальної відповідальності страхового бізнесу та реалізації її інструментів.Визначено сутність концепції корпоративної соціальної відповідальності.В роботі проаналізовано відповідність європейських страхових компаній міжнародним принципам корпоративної соціальної відповідальності. Через призму практичних кейсів реалізації низки міжнародних та регіональних програм, спрямованих на підтримку та розвиток соціальної відповідальності страхового бізнесу, значна увага присвячена реалізації інструментів страховими компаніями, а саме: соціальній кампанії«PZU SA» щодо зменшення дорожньо-транспортних випадків; технології соціально відповідального маркетингу, етичнимпрограмам для співробітників СК «Малайзія Allianz»; соціальній (нефінансовій) звітності«PZU SA», корпоративному нагляду, пропаганді зменшення емісії викидів відходів, забруднення і парникових газівта соціально відповідальним інвестиціям «Zurich Insurance Group»; корпоративному волонтерству «Allianz», міжгалузевій співпраці «Vienna Life», «Allianz», «Europ Assistance» та «MetLife». На основі проведеного аналізу встановлено, що з огляду на напрямок впливу страхового бізнесу на суспільство, переважна більшість інструментів корпоративної соціальної відповідальності страхових компаній спрямовується на співробітників, широку громадськість та турботу про навколишнє середовище. |
uk_UA |