Abstract:
В статті визначено основні професійні компетенції випускників вищого навчального закладу зі спеціальності «Лабораторна діагностика», виокремлено їх спільні та відмінні особливості, характерні для освітньо-кваліфікаційного рівнів «бакалавр» та «магістр». Розглянуто загально-професійні та спеціалізовано-професійні компетенції на кожному із зазначених освітньо-кваліфікаційних рівнів, якими повинен володіти випускник відповідної спеціальності. При аналізі професійних компетентностей, якими повинні оволодіти бакалаври та магістри спеціальності «Лабораторна діагностика» використано їх освітньо-кваліфікаційні характеристики відповідно до Галузевих стандартів вищої освіти в Україні. Поряд з визначеними спільними та характерними для кожного освітньокваліфікаційного рівня професійними компетенціями, окремо виявлено такі специфічні особливості: у бакалаврів спеціальності «Лабораторна діагностика» формується здатність виготовляти, магістрів навчають обґрунтуванню.