dc.description.abstract |
Стаття присвячена розгляду інноваційних форм музичної освіти дітей в позашкільних навчальних закладах сучасної Німеччини. Розкрито ключові ідеї й особливості реалізації концепції раннього музичного виховання дітей дошкільного віку „Музичний садок”. Охарактеризовано зміст музичних занять з дітьми 1,5 – 4-х років спільно з їх батьками, що складається з різноманітних ігор з елементами співу, музично-ритмічного руху, слухання народної та класичної музики, акустичних експериментів із шумовими феноменами й голосом, ігор-імітацій, співу елементарних дитячих пісень, легких танців, спостереження дітей за грою дорослих на музичних інструментах, їх власних елементарних спроб знайомства з орф-інструментами тощо. Розкрито специфіку підготовки дітей старшого дошкільного та молодшого шкільного віку до правильного вибору інструмету для подальшого навчання в музичній школі на основі навчально-виховної програми „Інструментальна карусель”. |
uk_UA |