Abstract:
У дисертації з’ясовано генезу реалізації ідей задачного підходу в професійній підготовці майбутніх педагогів, визначено наукові напрями дослідження окресленої проблеми у площині професійної підготовки майбутнього вчителя початкової школи. Розкрито сутність та структуру педагогічної задачі контекстної спрямованості. Теоретично обґрунтовано й розроблено систему педагогічних задач контекстної спрямованості, репрезентовано її структурно-процесуальну модель. Експериментально доведено ефективність розробленої системи педагогічних задач контекстної спрямованості в процесі професійної підготовки майбутнього вчителя початкової школи в закладах вищої освіти на основі виокремлених критеріїв, показників та рівнів сформованості професійної компетентності майбутнього вчителя початкової школи.
Description:
Дудник О. М. Система педагогічних задач контекстної спрямованості у професійній підготовці майбутнього вчителя початкових класів : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук за спеціальністю 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти / О. М. Дудник ; Державний заклад „Луганський національний університет імені Тараса Шевченка”. – Старобільськ, 2019. - 22с.