| dc.contributor.author | Махукова, Т. В. | |
| dc.date.accessioned | 2019-02-19T21:06:58Z | |
| dc.date.available | 2019-02-19T21:06:58Z | |
| dc.date.issued | 2010 | |
| dc.identifier.other | УДК 376.36 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/3487 | |
| dc.description | Махукова Т.В. Проблема засвоєння значення фразеологізмів в системі корекційної роботи з формування вербально-семантичного рівня в структурі мовної особистості молодшого школяра з тяжким порушенням мовлення / Т. В. Махукова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. − 2010. - № 10 (197). - С. 193–202. | uk_UA |
| dc.description.abstract | В статті розглядаються психолінгвістичні та лінгвістичні підходи до розуміння природи значення фразеологізму як надбання людини з точки зору становлення мовного та мовленнєвого механізму, а також як складової суспільної свідомості та культурних цінностей. Такий теоретичний фундамент повинен стати основою для розробки методики формування культури спілкування у дітей молодшого шкільного віку з тяжкими порушеннями мовлення засобами фразеологізмів. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.publisher | ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" | uk_UA |
| dc.subject | фразеологізми | uk_UA |
| dc.subject | корекційна освіта | uk_UA |
| dc.subject | діти з особливими потребами | uk_UA |
| dc.subject | мовлення | uk_UA |
| dc.title | Проблема засвоєння значення фразеологізмів в системі корекційної роботи з формування вербально-семантичного рівня в структурі мовної особистості молодшого школяра з тяжким порушенням мовлення | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |