dc.contributor.author |
Махукова, Т. В. |
|
dc.date.accessioned |
2019-02-19T21:06:58Z |
|
dc.date.available |
2019-02-19T21:06:58Z |
|
dc.date.issued |
2010 |
|
dc.identifier.other |
УДК 376.36 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/3487 |
|
dc.description |
Махукова Т.В. Проблема засвоєння значення фразеологізмів в системі корекційної роботи з формування вербально-семантичного рівня в структурі мовної особистості молодшого школяра з тяжким порушенням мовлення / Т. В. Махукова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. − 2010. - № 10 (197). - С. 193–202. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
В статті розглядаються психолінгвістичні та лінгвістичні підходи до розуміння природи значення фразеологізму як надбання людини з точки зору становлення мовного та мовленнєвого механізму, а також як складової суспільної свідомості та культурних цінностей. Такий теоретичний фундамент повинен стати основою для розробки методики формування культури спілкування у дітей молодшого шкільного віку з тяжкими порушеннями мовлення засобами фразеологізмів. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" |
uk_UA |
dc.subject |
фразеологізми |
uk_UA |
dc.subject |
корекційна освіта |
uk_UA |
dc.subject |
діти з особливими потребами |
uk_UA |
dc.subject |
мовлення |
uk_UA |
dc.title |
Проблема засвоєння значення фразеологізмів в системі корекційної роботи з формування вербально-семантичного рівня в структурі мовної особистості молодшого школяра з тяжким порушенням мовлення |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |