Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Проблема засвоєння значення фразеологізмів в системі корекційної роботи з формування вербально-семантичного рівня в структурі мовної особистості молодшого школяра з тяжким порушенням мовлення

Show simple item record

dc.contributor.author Махукова, Т. В.
dc.date.accessioned 2019-02-19T21:06:58Z
dc.date.available 2019-02-19T21:06:58Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier.other УДК 376.36
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/3487
dc.description Махукова Т.В. Проблема засвоєння значення фразеологізмів в системі корекційної роботи з формування вербально-семантичного рівня в структурі мовної особистості молодшого школяра з тяжким порушенням мовлення / Т. В. Махукова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. − 2010. - № 10 (197). - С. 193–202. uk_UA
dc.description.abstract В статті розглядаються психолінгвістичні та лінгвістичні підходи до розуміння природи значення фразеологізму як надбання людини з точки зору становлення мовного та мовленнєвого механізму, а також як складової суспільної свідомості та культурних цінностей. Такий теоретичний фундамент повинен стати основою для розробки методики формування культури спілкування у дітей молодшого шкільного віку з тяжкими порушеннями мовлення засобами фразеологізмів. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" uk_UA
dc.subject фразеологізми uk_UA
dc.subject корекційна освіта uk_UA
dc.subject діти з особливими потребами uk_UA
dc.subject мовлення uk_UA
dc.title Проблема засвоєння значення фразеологізмів в системі корекційної роботи з формування вербально-семантичного рівня в структурі мовної особистості молодшого школяра з тяжким порушенням мовлення uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account