dc.contributor.author |
Махукова, Т. В. |
|
dc.date.accessioned |
2019-02-19T20:53:44Z |
|
dc.date.available |
2019-02-19T20:53:44Z |
|
dc.date.issued |
2011 |
|
dc.identifier.other |
УДК 376.36 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/3486 |
|
dc.description |
Махукова Т. В. Особливості практичних узагальнень у дітей молодшого шкільного віку з тяжкими порушеннями мовлення щодо функціонально – стилістичної ролі фразеологізмів / Т. В. Махукова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. - 2011. - № 14 (225). - С. 159-165. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
В статті здійснюється порівняльний аналіз результатів виконання учнями молодших класів школи для дітей з ТПМ та учнями загальноосвітньої школи завдання, що передбачає адекватний вибір фразеологізму за функціонально – стилістичними ознаками для побудови висловлювання. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" |
uk_UA |
dc.subject |
молодші школярі |
uk_UA |
dc.subject |
діти з особливими потребами |
uk_UA |
dc.subject |
фразеологізми |
uk_UA |
dc.subject |
порушення мовлення |
uk_UA |
dc.title |
Особливості практичних узагальнень у дітей молодшого шкільного віку з тяжкими порушеннями мовлення щодо функціонально-стилістичної ролі фразеологізмів |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |