Abstract:
У статті розкрито мету дослідження, що полягає в теоретичному обґрунтуванні педагогічних умов як сукупності об'єктивних можливостей змісту, форм і методів ефективного формування ціннісного ставлення студентів вищих педагогічних закладів до свого здоров’я. Коротко обґрунтовано педагогічні умови формування ціннісного ставлення студентів вищих педагогічних навчальних закладів до свого здоров’я:
1) створення позитивної мотивації формування в студентів потреби бути здоровими - основним елементом формування ціннісного ставлення студентів до свого здоров’я є мотивація до розуміння свого здоров’я як цінності; 2) використання інтерактивних методів навчання, що спрямовані на формування в студентів ціннісного ставлення до здоров’я й передбачають спільне навчання (навчання в співпраці): й ті, кого навчають, і хто навчає – є суб’єктами навчання; 3) упровадження програми формування ціннісного ставлення студентів вищих педагогічних навчальних закладів до свого здоров’я, що передбачає використання освітньо-виховних та креативних можливостей дисциплін природничо-наукового циклу й циклу фахової підготовки. Програма має наскрізну ідею, що полягає в педагогічному забезпеченні процесу формування ціннісного ставлення студентів вищих педагогічних навчальних закладів до свого здоров’я; спрямована на ознайомлення студентів із сутністю формування ціннісного ставлення до свого здоров’я, оволодіння ними необхідними оздоровчими технологіями.