| dc.contributor.author | Кравчук, О. М. | |
| dc.date.accessioned | 2015-12-11T08:16:41Z | |
| dc.date.available | 2015-12-11T08:16:41Z | |
| dc.date.issued | 2015 | |
| dc.identifier.other | УДК 811.161.2 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/333 | |
| dc.description | Загальнодидактичні підходи й закономірності в удосконаленні навичок лінгвістичного аналізу тексту в студентів-філологів / О. М. Кравчук // Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. пр. – № 2 (14). – Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука, 2015. – С. 150 ‒ 155. | uk_UA |
| dc.description.abstract | У статті досліджено особливості застосування загальнодидактичних підходів і закономірностей до навчання лінгвістичного аналізу тексту у ВНЗ. Обґрунтовано їх значення для вдосконалення навичок лінгвістичного аналізу тексту в студентів філологічного факультету. Виокремлено та охарактеризовано провідні підходи й закономірності до навчання лінгвістичного аналізу тексту з урахуванням сучасних вимог. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.subject | лінгвістика | uk_UA |
| dc.subject | аналіз тексту | uk_UA |
| dc.title | Загальнодидактичні підходи й закономірності в удосконаленні навичок лінгвістичного аналізу тексту в студентів-філологів | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |