dc.contributor.author |
Кравчук, О. М. |
|
dc.date.accessioned |
2015-12-11T08:16:41Z |
|
dc.date.available |
2015-12-11T08:16:41Z |
|
dc.date.issued |
2015 |
|
dc.identifier.other |
УДК 811.161.2 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/333 |
|
dc.description |
Загальнодидактичні підходи й закономірності в удосконаленні навичок лінгвістичного аналізу тексту в студентів-філологів / О. М. Кравчук // Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. пр. – № 2 (14). – Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука, 2015. – С. 150 ‒ 155. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті досліджено особливості застосування загальнодидактичних підходів і закономірностей до навчання лінгвістичного аналізу тексту у ВНЗ. Обґрунтовано їх значення для вдосконалення навичок лінгвістичного аналізу тексту в студентів філологічного факультету. Виокремлено та охарактеризовано провідні підходи й закономірності до навчання лінгвістичного аналізу тексту з урахуванням сучасних вимог. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.subject |
лінгвістика |
uk_UA |
dc.subject |
аналіз тексту |
uk_UA |
dc.title |
Загальнодидактичні підходи й закономірності в удосконаленні навичок лінгвістичного аналізу тексту в студентів-філологів |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |