Abstract:
У статті наголошено на актуальності підвищення якості практичної підготовки філологів, які повинні вміти виконувати лінгвістичний аналіз тексту, адже досконале володіння навичками цього аналізу пов’язане з їхньою майбутньою професійною діяльністю. На основі проведеного констатувального експерименту визначено рівні володіння навичками лінгвістичного аналізу тексту студентами-першокурсниками, наведено статистичні дані. Обґрунтовано значення володіння цими навичками. Окреслено завдання кожного етапу експерименту. Зосереджено увагу на основній термінології. Підтверджено необхідність ґрунтовної фахової підготовки майбутніх учителів-словесників, а також розроблення спеціальної методичної системи формування навичок лінгвістичного аналізу тексту.
Description:
Рівні володіння навичками лінгвістичного аналізу тексту в студентів-першокурсників / О. М. Кравчук // Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. Педагогічні науки : збірник наукових праць / За ред. проф. А. Л. Ситченка. ‒ № 4 (51), грудень 2015. ‒ Миколаїв : МНУ імені В. О. Сухомлинького, 2015. ‒ С. 194 ‒ 204.