dc.description.abstract |
У статті розглянуто наукові наробки, у яких схарактеризовано групу законів та закономірностей розвитку педагогічної науки, що є основою аналізу розвитку теорії управління вищими навчальними закладами в Україні. На основі аналізу зроблено висновки, що, по-перше, закони та закономірності розвитку педагогічної науки дозволяють наблизитися до проникнення в сутність її парадигми, зрозуміти процеси, які відбуваються в науці, визначити перспективи подальшого розвитку та засоби впливу на цей розвиток. По-друге, урахування законів та закономірностей, що визначають процеси в середині науки в дослідженні розвитку теорії управління вищими навчальними закладами, дозволяють: виокремити внутрішні та зовнішні чинники, що і зумовлюють розвиток теорії управління вищими навчальними закладами; з’ясувати характер потреб практики, що були поштовхом для проведення наукових досліджень у той чи інший період часу та оцінки впливу їх результатів на цю практику; з’ясувати співвідношення управлінської науки та управлінської практики. |
uk_UA |