| dc.contributor.author | Шеремет, М. К. | |
| dc.contributor.author | Махукова, Т. В. | |
| dc.date.accessioned | 2019-02-06T20:21:54Z | |
| dc.date.available | 2019-02-06T20:21:54Z | |
| dc.date.issued | 2012 | |
| dc.identifier.other | УДК 376.36 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/3292 | |
| dc.description | Шеремет М. К. Міждисциплінарний синтез теоретичних досліджень у збагаченні методологічної бази логопедії / М. К. Шеремет, Т. В. Махукова // Education and pedagogical sciences. – 2012. - № 4 (153). - С. 58-61. | uk_UA |
| dc.description.abstract | У статті проаналізовано ряд теоретичних досліджень в галузі психолінгвістики та когнітивної лінгвістики, які визначають сучасні підходи до проблеми організації ментального лексикону в мовленнєво-мовному механізмі людини та до вивчення значення мовних знаків як елементів мовної свідомості когнітивної природи в їх зв’язку з національною культурою. Представлено ефективні результати науково-експериментальної діяльності з розробки навчально-методичного забезпечення навчання дітей із тяжкими порушеннями мовлення, в основу якої покладено методологічну базу вітчизняної логопедії, збагачену прогресивним теоретичним надбанням зазначених наук. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.publisher | ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" | uk_UA |
| dc.subject | логопедія | uk_UA |
| dc.subject | діти з особливими потребами | uk_UA |
| dc.subject | мовлення | uk_UA |
| dc.title | Міждисциплінарний синтез теоретичних досліджень у збагаченні методологічної бази логопедії | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |