dc.contributor.author |
Шеремет, М. К. |
|
dc.contributor.author |
Махукова, Т. В. |
|
dc.date.accessioned |
2019-02-06T20:21:54Z |
|
dc.date.available |
2019-02-06T20:21:54Z |
|
dc.date.issued |
2012 |
|
dc.identifier.other |
УДК 376.36 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/3292 |
|
dc.description |
Шеремет М. К. Міждисциплінарний синтез теоретичних досліджень у збагаченні методологічної бази логопедії / М. К. Шеремет, Т. В. Махукова // Education and pedagogical sciences. – 2012. - № 4 (153). - С. 58-61. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті проаналізовано ряд теоретичних досліджень в галузі психолінгвістики та когнітивної лінгвістики, які визначають сучасні підходи до проблеми організації ментального лексикону в мовленнєво-мовному механізмі людини та до вивчення значення мовних знаків як елементів мовної свідомості когнітивної природи в їх зв’язку з національною культурою. Представлено ефективні результати науково-експериментальної діяльності з розробки навчально-методичного забезпечення навчання дітей із тяжкими порушеннями мовлення, в основу якої покладено методологічну базу вітчизняної логопедії, збагачену прогресивним теоретичним надбанням зазначених наук. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" |
uk_UA |
dc.subject |
логопедія |
uk_UA |
dc.subject |
діти з особливими потребами |
uk_UA |
dc.subject |
мовлення |
uk_UA |
dc.title |
Міждисциплінарний синтез теоретичних досліджень у збагаченні методологічної бази логопедії |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |