Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

До проблеми особливостей лексико-граматичного структурування мовленнєвих висловлювань у дітей із ЗНМ ІІ рівня

Show simple item record

dc.contributor.author Крохмаль, В. М.
dc.contributor.author Махукова, Т. В.
dc.date.accessioned 2019-02-05T20:51:15Z
dc.date.available 2019-02-05T20:51:15Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.other УДК [376:37.016:81-028.31]-053.4
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/3289
dc.description Крохмаль В. М. До проблеми особливостей лексико-граматичного структурування мовленнєвих висловлювань у дітей із ЗНМ ІІ рівня / В. М. Крохмаль, Т. В. Махукова // Науковий Часопис НПУ імені М. П. Драгоманова : Педагогічні науки : зб. наук. пр. − Київ, 2013. – № 24. – С. 158-165. uk_UA
dc.description.abstract У цій статті здійснюється диференційний аналіз лінгвопатологічної симптоматики в групі дітей із ЗНМ ІІ рівня. Збір анамнестичних даних, вивчення медичної документації та витягів із протоколів ПМПК на підготовчому етапі стали підставою для формування трьох підгруп дітей за патогенетичним принципом: з алалією, з дизартрією, параалалією. Попередні передбачення полягали у припущенні, що дія різних патологічних механізмів зумовить диференційні симптомокомплекси мовленнєво-мовного та загальнофункціонального недорозвитку. Операції з лексико-граматичними мовними засобами комунікації у експресивному мовленні вимагають достатнього рівня розвитку аналітико-синтетичної діяльності КГМ. Автори статті представляють ретельний якісний аналіз виявленої патологічної симптоматики, здійснюють узагальнення стосовно закономірних, спільних для певної підгрупи ознак мовленнєвого недорозвитку. Докладно описується діяльність дітей з виконання завдань у відповідній підгрупі, специфічний вплив супутніх порушень психічного та інтелектуального розвитку на кількісну та якісну неповноцінність мовленнєвої продукції. Таким чином, низькі показники мовленнєвих навичок є спільними для зазначеної категорії дітей. Але різні патологічні механізми в неоднорідній за клінічними ознаками групі дітей із ЗНМ ІІ рівня, зумовлюють закономірні диференційні симптомокомплекси мовленнєвого недорозвитку. Виявлення таких закономірних симптомокомплексів при проведенні логопедичної діагностики та урахування їх при виборі пріоритетних напрямків корекції у підгрупах, підвищує її результативність. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.subject розвиток мовлення uk_UA
dc.subject мовлення uk_UA
dc.subject діти з особливими потребами uk_UA
dc.subject лексика uk_UA
dc.subject лексико-граматичного структурування uk_UA
dc.title До проблеми особливостей лексико-граматичного структурування мовленнєвих висловлювань у дітей із ЗНМ ІІ рівня uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account