dc.contributor.author |
Крохмаль, В. М. |
|
dc.contributor.author |
Махукова, Т. В. |
|
dc.date.accessioned |
2019-02-05T20:51:15Z |
|
dc.date.available |
2019-02-05T20:51:15Z |
|
dc.date.issued |
2013 |
|
dc.identifier.other |
УДК [376:37.016:81-028.31]-053.4 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/3289 |
|
dc.description |
Крохмаль В. М. До проблеми особливостей лексико-граматичного структурування мовленнєвих висловлювань у дітей із ЗНМ ІІ рівня / В. М. Крохмаль, Т. В. Махукова // Науковий Часопис НПУ імені М. П. Драгоманова : Педагогічні науки : зб. наук. пр. − Київ, 2013. – № 24. – С. 158-165. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У цій статті здійснюється диференційний аналіз лінгвопатологічної симптоматики в групі дітей із ЗНМ ІІ рівня. Збір анамнестичних даних, вивчення медичної документації та витягів із протоколів ПМПК на підготовчому етапі стали підставою для формування трьох підгруп дітей за патогенетичним принципом: з алалією, з дизартрією, параалалією. Попередні передбачення полягали у припущенні, що дія різних патологічних механізмів зумовить диференційні симптомокомплекси мовленнєво-мовного та загальнофункціонального недорозвитку. Операції з лексико-граматичними мовними засобами комунікації у експресивному мовленні вимагають достатнього рівня розвитку аналітико-синтетичної діяльності КГМ. Автори статті представляють ретельний якісний аналіз виявленої патологічної симптоматики, здійснюють узагальнення стосовно закономірних, спільних для певної підгрупи ознак мовленнєвого недорозвитку. Докладно описується діяльність дітей з виконання завдань у відповідній підгрупі, специфічний вплив супутніх порушень психічного та інтелектуального розвитку на кількісну та якісну неповноцінність мовленнєвої продукції. Таким чином, низькі показники мовленнєвих навичок є спільними для зазначеної категорії дітей. Але різні патологічні механізми в неоднорідній за клінічними ознаками групі дітей із ЗНМ ІІ рівня, зумовлюють закономірні диференційні симптомокомплекси мовленнєвого недорозвитку. Виявлення таких закономірних симптомокомплексів при проведенні логопедичної діагностики та урахування їх при виборі пріоритетних напрямків корекції у підгрупах, підвищує її результативність. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.subject |
розвиток мовлення |
uk_UA |
dc.subject |
мовлення |
uk_UA |
dc.subject |
діти з особливими потребами |
uk_UA |
dc.subject |
лексика |
uk_UA |
dc.subject |
лексико-граматичного структурування |
uk_UA |
dc.title |
До проблеми особливостей лексико-граматичного структурування мовленнєвих висловлювань у дітей із ЗНМ ІІ рівня |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |