Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Психолінгвістичний підхід до формування мовленнєвої системи у дітей молодшого шкільного віку із ТПМ

Show simple item record

dc.contributor.author Махукова, Т.
dc.date.accessioned 2019-02-05T20:39:48Z
dc.date.available 2019-02-05T20:39:48Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.other УДК 376.36
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/3288
dc.description Махукова Т. Психолінгвістичний підхід до формування мовленнєвої системи у дітей молодшого шкільного віку із ТПМ / Т. Махукова // Імідж сучасного педагога : Всеукр. наук.-практич. освітньо-популярн. журнал. – Полтава, 2014. – № 7 (146). – С.59-62. uk_UA
dc.description.abstract У статті розкриваються шляхи розв’язання актуальної проблеми створення методичного забезпечення засвоєння молодшими школярами із ТПМ експресивно-оцінних значень лексичних одиниць. Представлено принципи авторської методики, яка спирається на методологічну базу вітчизняної логопедії та досягнення психолінгвістики. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.subject діти з особливими потребами uk_UA
dc.subject корекційна робота uk_UA
dc.subject методика навчання uk_UA
dc.subject молодші школярі uk_UA
dc.subject логопедія uk_UA
dc.title Психолінгвістичний підхід до формування мовленнєвої системи у дітей молодшого шкільного віку із ТПМ uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account