dc.contributor.author |
Махукова, Т. |
|
dc.date.accessioned |
2019-02-05T20:39:48Z |
|
dc.date.available |
2019-02-05T20:39:48Z |
|
dc.date.issued |
2014 |
|
dc.identifier.other |
УДК 376.36 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/3288 |
|
dc.description |
Махукова Т. Психолінгвістичний підхід до формування мовленнєвої системи у дітей молодшого шкільного віку із ТПМ / Т. Махукова // Імідж сучасного педагога : Всеукр. наук.-практич. освітньо-популярн. журнал. – Полтава, 2014. – № 7 (146). – С.59-62. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті розкриваються шляхи розв’язання актуальної проблеми створення методичного забезпечення засвоєння молодшими школярами із ТПМ експресивно-оцінних значень лексичних одиниць. Представлено принципи авторської методики, яка спирається на методологічну базу вітчизняної логопедії та досягнення психолінгвістики. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.subject |
діти з особливими потребами |
uk_UA |
dc.subject |
корекційна робота |
uk_UA |
dc.subject |
методика навчання |
uk_UA |
dc.subject |
молодші школярі |
uk_UA |
dc.subject |
логопедія |
uk_UA |
dc.title |
Психолінгвістичний підхід до формування мовленнєвої системи у дітей молодшого шкільного віку із ТПМ |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |