| dc.contributor.author | Махукова, Т. | |
| dc.date.accessioned | 2019-02-05T20:39:48Z | |
| dc.date.available | 2019-02-05T20:39:48Z | |
| dc.date.issued | 2014 | |
| dc.identifier.other | УДК 376.36 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/3288 | |
| dc.description | Махукова Т. Психолінгвістичний підхід до формування мовленнєвої системи у дітей молодшого шкільного віку із ТПМ / Т. Махукова // Імідж сучасного педагога : Всеукр. наук.-практич. освітньо-популярн. журнал. – Полтава, 2014. – № 7 (146). – С.59-62. | uk_UA |
| dc.description.abstract | У статті розкриваються шляхи розв’язання актуальної проблеми створення методичного забезпечення засвоєння молодшими школярами із ТПМ експресивно-оцінних значень лексичних одиниць. Представлено принципи авторської методики, яка спирається на методологічну базу вітчизняної логопедії та досягнення психолінгвістики. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.subject | діти з особливими потребами | uk_UA |
| dc.subject | корекційна робота | uk_UA |
| dc.subject | методика навчання | uk_UA |
| dc.subject | молодші школярі | uk_UA |
| dc.subject | логопедія | uk_UA |
| dc.title | Психолінгвістичний підхід до формування мовленнєвої системи у дітей молодшого шкільного віку із ТПМ | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |