dc.contributor.author |
Гречишкіна, І. А. |
|
dc.date.accessioned |
2019-02-04T17:58:58Z |
|
dc.date.available |
2019-02-04T17:58:58Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.other |
УДК 373.2.016:81-028.31 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/3280 |
|
dc.description |
Гречишкіна І. А, Критеріально-діагностичний інструментарій оцінки рівнів зв'язного мовлення молодших дошкільників / І. А. Гречишкіна // Інноваційна педагогіка : наук. журн. - 2018. - Т. 1. - Вип. 4. - С. 73-75. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті розглядаються та обгрунтовуються критерії та показники оцінки рівнів зв'язного мовлення молодших дошкільників. Розкрито зміст обраних критеріїв, таких як психологічний з показниками мотиваційного інтересу до діалогу, позиції мовця, емоційної виразності; змістовий з показниками достатності словниковаго запасу, інформативності та цільності; апераційний з показниками фонетичної та граматичної правильності, самостійності. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.subject |
мовлення |
uk_UA |
dc.subject |
зв'язне мовлення |
uk_UA |
dc.subject |
дошкільнята |
uk_UA |
dc.title |
Критеріально-діагностичний інструментарій оцінки рівнів зв'язного мовлення молодших дошкільників |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |