| dc.contributor.author | Гречишкіна, І. А. | |
| dc.date.accessioned | 2019-02-04T17:58:58Z | |
| dc.date.available | 2019-02-04T17:58:58Z | |
| dc.date.issued | 2018 | |
| dc.identifier.other | УДК 373.2.016:81-028.31 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/3280 | |
| dc.description | Гречишкіна І. А, Критеріально-діагностичний інструментарій оцінки рівнів зв'язного мовлення молодших дошкільників / І. А. Гречишкіна // Інноваційна педагогіка : наук. журн. - 2018. - Т. 1. - Вип. 4. - С. 73-75. | uk_UA |
| dc.description.abstract | У статті розглядаються та обгрунтовуються критерії та показники оцінки рівнів зв'язного мовлення молодших дошкільників. Розкрито зміст обраних критеріїв, таких як психологічний з показниками мотиваційного інтересу до діалогу, позиції мовця, емоційної виразності; змістовий з показниками достатності словниковаго запасу, інформативності та цільності; апераційний з показниками фонетичної та граматичної правильності, самостійності. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.subject | мовлення | uk_UA |
| dc.subject | зв'язне мовлення | uk_UA |
| dc.subject | дошкільнята | uk_UA |
| dc.title | Критеріально-діагностичний інструментарій оцінки рівнів зв'язного мовлення молодших дошкільників | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |