Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Напрями вдосконалення підготовки вчителів іноземних мов у системі неперервної педагогічної освіти України й Австрії: порівняльний аналіз

Show simple item record

dc.contributor.author Биндас, О. М.
dc.date.accessioned 2019-01-29T18:50:34Z
dc.date.available 2019-01-29T18:50:34Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.other УДК 378:81’243
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/3269
dc.description Биндас О. М. Напрями вдосконалення підготовки вчителів іноземних мов у системі неперервної педагогічної освіти України й Австрії: порівняльний аналіз / О. М. Биндас // Педагогіка та психологія : зб. наук. праць. - Х., 2016. - Вип. 22. - С. 263-273. uk_UA
dc.description.abstract У статті окреслені основні напрямки удосконалення професійної підготовки вчителів ІМ магістерського рівня в університетах України на основі порівняльно-педагогічного аналізу змісту та форм організації підготовки магістрів педагогіки – майбутніх вчителів ІМ (англійської) Приватного університетського коледжу педагогічної освіти імені Д. Лінца, Австрія. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.subject неперервна освіта uk_UA
dc.subject професійна підготовка uk_UA
dc.subject вчитель uk_UA
dc.subject іноземні мови uk_UA
dc.subject педагогічна освіта uk_UA
dc.title Напрями вдосконалення підготовки вчителів іноземних мов у системі неперервної педагогічної освіти України й Австрії: порівняльний аналіз uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account