dc.contributor.author |
Биндас, О. М. |
|
dc.date.accessioned |
2019-01-29T18:50:34Z |
|
dc.date.available |
2019-01-29T18:50:34Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.identifier.other |
УДК 378:81’243 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/3269 |
|
dc.description |
Биндас О. М. Напрями вдосконалення підготовки вчителів іноземних мов у системі неперервної педагогічної освіти України й Австрії: порівняльний аналіз / О. М. Биндас // Педагогіка та психологія : зб. наук. праць. - Х., 2016. - Вип. 22. - С. 263-273. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті окреслені основні напрямки удосконалення професійної підготовки вчителів ІМ магістерського рівня в університетах України на основі порівняльно-педагогічного аналізу змісту та форм організації підготовки магістрів педагогіки – майбутніх вчителів ІМ (англійської) Приватного університетського коледжу педагогічної освіти імені Д. Лінца, Австрія. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.subject |
неперервна освіта |
uk_UA |
dc.subject |
професійна підготовка |
uk_UA |
dc.subject |
вчитель |
uk_UA |
dc.subject |
іноземні мови |
uk_UA |
dc.subject |
педагогічна освіта |
uk_UA |
dc.title |
Напрями вдосконалення підготовки вчителів іноземних мов у системі неперервної педагогічної освіти України й Австрії: порівняльний аналіз |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |