| dc.contributor.author | Биндас, О. М. | |
| dc.date.accessioned | 2019-01-29T18:50:34Z | |
| dc.date.available | 2019-01-29T18:50:34Z | |
| dc.date.issued | 2016 | |
| dc.identifier.other | УДК 378:81’243 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/3269 | |
| dc.description | Биндас О. М. Напрями вдосконалення підготовки вчителів іноземних мов у системі неперервної педагогічної освіти України й Австрії: порівняльний аналіз / О. М. Биндас // Педагогіка та психологія : зб. наук. праць. - Х., 2016. - Вип. 22. - С. 263-273. | uk_UA |
| dc.description.abstract | У статті окреслені основні напрямки удосконалення професійної підготовки вчителів ІМ магістерського рівня в університетах України на основі порівняльно-педагогічного аналізу змісту та форм організації підготовки магістрів педагогіки – майбутніх вчителів ІМ (англійської) Приватного університетського коледжу педагогічної освіти імені Д. Лінца, Австрія. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.subject | неперервна освіта | uk_UA |
| dc.subject | професійна підготовка | uk_UA |
| dc.subject | вчитель | uk_UA |
| dc.subject | іноземні мови | uk_UA |
| dc.subject | педагогічна освіта | uk_UA |
| dc.title | Напрями вдосконалення підготовки вчителів іноземних мов у системі неперервної педагогічної освіти України й Австрії: порівняльний аналіз | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |