Abstract:
Дисертаційне дослідження присвячене проблемі формування ціннісного ставлення студентів вищих педагогічних навчальних закладів до свого здоров’я. У дисертації представлено аналіз історико-педагогічної літератури щодо проблеми здоров’я підростаючого покоління в педагогічній науці. Розкрито сутність ціннісного ставлення студентів вищих педагогічних навчальних закладів до свого здоров’я, яка включає мотиваційну, когнітивну, афективну, конативну складові. У виконаному дослідженні вперше обґрунтовано педагогічні умови формування ціннісного ставлення студентів вищих педагогічних навчальних закладів до свого здоров’я, розроблено та впроваджено в навчальний процес спецкурс „Здоров’я студентів як цінність” та програму формування ціннісного ставлення студентів вищих педагогічних навчальних закладів до свого здоров’я, застосовано інтерактивні методи навчання. Визначено критерії, показники та рівні сформованості ціннісного ставлення студентів вищих педагогічних навчальних закладів до свого здоров’я. Експериментально перевірено педагогічні умови формування ціннісного ставлення студентів вищих педагогічних навчальних закладів до свого здоров’я, що підтвердило основні положення висунутої гіпотези.
Description:
Соколенко О. І. Формування ціннісного ставлення студентів вищих педагогічних навчальних закладів до свого здоров’я : дис.на здобуття наук. ступ. канд. пед. наук : 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти / О. І. Соколенко; Луганський національний університет імені Тараса Шевченка. – Луганськ, 2008. - 23 с.