dc.contributor.author |
Соколенко, О. І. |
|
dc.date.accessioned |
2015-12-10T08:27:17Z |
|
dc.date.available |
2015-12-10T08:27:17Z |
|
dc.date.issued |
2013 |
|
dc.identifier.issn |
2227-2844 |
|
dc.identifier.other |
УДК 376-053.4-056.263 : 796.41.012.35 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/322 |
|
dc.description |
Значення й місце ритмічної гімнастики у процесі виховання дітей дошкільного віку з порушенням слуху / О. І. Соколенко // Вісник Луганського національного університету
імені Тараса Шевченка (педагогічні науки). - 2013. - № 8 (267). - Ч. 1. - С. 122. - 128. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті розглядається значення й місце ритмічної гімнастики у процесі виховання дітей з порушенням слуху. Як складова фізичного виховання дітей з порушенням слуху, ритмічна гімнастика має величезне значення для: естетичного виховання, корекції рухових порушень, а також зменшує недоліки загального фізичного розвитку дітей дошкільного віку з порушенням слуху. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" |
uk_UA |
dc.subject |
фізічне виховання |
uk_UA |
dc.subject |
гімнастика |
uk_UA |
dc.subject |
діти |
uk_UA |
dc.subject |
люди з обмеженими можливостями |
uk_UA |
dc.title |
Значення й місце ритмічної гімнастики у процесі виховання дітей дошкільного віку з порушенням слуху |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |