| dc.contributor.author | Соколенко, О. І. | |
| dc.date.accessioned | 2015-12-10T08:27:17Z | |
| dc.date.available | 2015-12-10T08:27:17Z | |
| dc.date.issued | 2013 | |
| dc.identifier.issn | 2227-2844 | |
| dc.identifier.other | УДК 376-053.4-056.263 : 796.41.012.35 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/322 | |
| dc.description | Значення й місце ритмічної гімнастики у процесі виховання дітей дошкільного віку з порушенням слуху / О. І. Соколенко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка (педагогічні науки). - 2013. - № 8 (267). - Ч. 1. - С. 122. - 128. | uk_UA |
| dc.description.abstract | У статті розглядається значення й місце ритмічної гімнастики у процесі виховання дітей з порушенням слуху. Як складова фізичного виховання дітей з порушенням слуху, ритмічна гімнастика має величезне значення для: естетичного виховання, корекції рухових порушень, а також зменшує недоліки загального фізичного розвитку дітей дошкільного віку з порушенням слуху. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.publisher | ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" | uk_UA |
| dc.subject | фізічне виховання | uk_UA |
| dc.subject | гімнастика | uk_UA |
| dc.subject | діти | uk_UA |
| dc.subject | люди з обмеженими можливостями | uk_UA |
| dc.title | Значення й місце ритмічної гімнастики у процесі виховання дітей дошкільного віку з порушенням слуху | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |