Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Значення й місце ритмічної гімнастики у процесі виховання дітей дошкільного віку з порушенням слуху

Show simple item record

dc.contributor.author Соколенко, О. І.
dc.date.accessioned 2015-12-10T08:27:17Z
dc.date.available 2015-12-10T08:27:17Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.issn 2227-2844
dc.identifier.other УДК 376-053.4-056.263 : 796.41.012.35
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/322
dc.description Значення й місце ритмічної гімнастики у процесі виховання дітей дошкільного віку з порушенням слуху / О. І. Соколенко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка (педагогічні науки). - 2013. - № 8 (267). - Ч. 1. - С. 122. - 128. uk_UA
dc.description.abstract У статті розглядається значення й місце ритмічної гімнастики у процесі виховання дітей з порушенням слуху. Як складова фізичного виховання дітей з порушенням слуху, ритмічна гімнастика має величезне значення для: естетичного виховання, корекції рухових порушень, а також зменшує недоліки загального фізичного розвитку дітей дошкільного віку з порушенням слуху. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" uk_UA
dc.subject фізічне виховання uk_UA
dc.subject гімнастика uk_UA
dc.subject діти uk_UA
dc.subject люди з обмеженими можливостями uk_UA
dc.title Значення й місце ритмічної гімнастики у процесі виховання дітей дошкільного віку з порушенням слуху uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account