dc.contributor.author |
Свідовська, В. А. |
|
dc.date.accessioned |
2019-01-08T21:09:00Z |
|
dc.date.available |
2019-01-08T21:09:00Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/3209 |
|
dc.description |
Свідовська В. А. Генезис дистанційного навчання як інноваційної форми організації освітнього процесу: зарубіжний досвід / В. А. Свідовська // Зимові наукові читання : Ч. 2 : міжнародна конф. (22 лютого 2016 р., м. Київ). - К. : Центр наукових публікацій, 2016. - С. 76-80. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У роботі розглянуто та проаналізовано процес становления та особливості організації дистанційного навчання закордоном. Визначено основні підходи зарубіжних науковців до тлумачення поняття "дистанційна освіта". Встановлено. що детальне вивчення зарубіжного досвіду дистанційної освіти має важливе значения для розвитку української системи освіти, забезпечення її якості конкурентоздатності, доступність та гнучкості. Розкриті особливості створення віртуальних університетів в Канаді, США, Великобританії та інших країнах. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.subject |
дистанційне навчання |
uk_UA |
dc.subject |
дистанційна освіта |
uk_UA |
dc.subject |
відкрите навчання |
uk_UA |
dc.subject |
інноваційне навчання |
uk_UA |
dc.title |
Генезис дистанційного навчання як інноваційної форми організації освітнього процесу: зарубіжний досвід |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |