Abstract:
Методичні рекомендації охоплюють всі змістовні модулі, передбачені робочою програмою. Містять плани семінарських занять, глосарій, контрольні запитання та список основної та додаткової літератури, рекомендованої для самостійної роботи студентів. Ці методичні рекомендації стануть у нагоди також аспірантам, викладачам, слухачам ліцеїв, курсів, а також усім, хто цікавиться дослідженнями з історії реклами.
Description:
Манич Н. Є. Історія реклами : мет. реком. для студ. ден. форми навч. спец. 6.030302 „Реклама і зв’язки з громадськістю (у медіа галузі)” / Н. Є. Манич ; Держ. закл. „Луган. нац. ун-т імені Тараса Шевченка”. – Луганськ : Вид-во ДЗ „ЛНУ імені Тараса Шевченка”, 2013. – 63 с.