Abstract:
У статті розглянуто лінгводидактичну роботу щодо вивчення
прислів’їв і приказок. Розробка питання щодо організації
лінгводидактичної роботи на практичних заняттях англійської мови з
використанням англомовних прислів’їв і приказок пов’язана з
необхідністю удосконалення методики вивчення іноземної мови
студентами. Після аналізу наукових поглядів були визначені причини
для використання саме цих малих літературних форм у вивченні
іноземної мови. Було розглянуто особливості використання прислів’їв і
приказок на практичних заняттях англійської мови студентів вищих
закладів освіти. Було з’ясовано те, що у наш час в університетах існує проблема навчання студентів англійської мови за допомогою прислів’їв і
приказок, тому викладачі знаходяться у пошуку нових форм, методів,
прийомів і технологій навчання. Також виділено причини щодо
використання прислів’їв і приказок у вивченні англійської мови,
виокремлено етапи роботи з прислів’ями та приказками. Окрім цього
було проаналізовано деякі приклади педагогів щодо використання
прислів’їв і приказок на практичних заняттях англійської мови, що
спрямовані на активізацію розумової діяльності студентів, але не завжди
вони є доречними до застосування.