dc.contributor.author |
Сєромаха, Н. Є. |
|
dc.date.accessioned |
2018-11-19T15:16:02Z |
|
dc.date.available |
2018-11-19T15:16:02Z |
|
dc.date.issued |
2011 |
|
dc.identifier.other |
УДК 159.922.76-056.313 (043.3) |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/3088 |
|
dc.description |
Сєромаха Н. Є. Види реагування розумово відсталих дітей молодшого шкільного віку в ситуаціях фрустрації / Н. Є. Сєромаха // Науковий часопис НПУ імені М.П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та психологія : Зб. наук. праць. - К., 2011. - № 19. – С. 160-164. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
В статті представлені результати дослідження видів реагування в ситуаціях фрустрації розумово відсталих дітей молодшого віку порівняно із дітьми, що нормально розвиваються. Інформація про спрямованість та типологію поведінкових реакцій може виступати практичним підґрунтям для розробки комплексної програми з корекції поведінки розумово відсталих молодших школярів в ситуаціях фрустрації. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.subject |
фрустрація |
uk_UA |
dc.subject |
розумова відсталість |
uk_UA |
dc.subject |
діти |
uk_UA |
dc.subject |
діти з особливими потребами |
uk_UA |
dc.title |
Види реагування розумово відсталих дітей молодшого шкільного віку в ситуаціях фрустрації |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |