| dc.contributor.author | Сєромаха, Н. Є. | |
| dc.date.accessioned | 2018-11-17T20:03:49Z | |
| dc.date.available | 2018-11-17T20:03:49Z | |
| dc.date.issued | 2012 | |
| dc.identifier.other | УДК 159.922.76-056.313-057.874 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/3086 | |
| dc.description | Сєромаха Н. Є. Особливості поведінки в ситуаціях фрустрації у розумово відсталих дітей молодшого шкільного віку / Н. Є. Сєромаха // Науковий часопис НПУ імені М.П. Драгоманова. Серія 19. Корекційна педагогіка та психологія. : Зб.наукових праць. - Київ, 2012. - № 19. – С. 420-423. | uk_UA |
| dc.description.abstract | В статті представлені загальні результати емпіричного дослідження мотиваційно-вольового та власне поведінкового компонентів поведінки розумово відсталих дітей молодшого шкільного віку в ситуаціях фрустрації. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.subject | розумова відсталість | uk_UA |
| dc.subject | поведінка | uk_UA |
| dc.subject | фрустрація | uk_UA |
| dc.title | Особливості поведінки в ситуаціях фрустрації у розумово відсталих дітей молодшого шкільного віку | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |