dc.contributor.author |
Сєромаха, Н. Є. |
|
dc.date.accessioned |
2018-11-17T20:03:49Z |
|
dc.date.available |
2018-11-17T20:03:49Z |
|
dc.date.issued |
2012 |
|
dc.identifier.other |
УДК 159.922.76-056.313-057.874 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/3086 |
|
dc.description |
Сєромаха Н. Є. Особливості поведінки в ситуаціях фрустрації у розумово відсталих дітей молодшого шкільного віку / Н. Є. Сєромаха // Науковий часопис НПУ імені М.П. Драгоманова. Серія 19. Корекційна педагогіка та психологія. : Зб.наукових праць. - Київ, 2012. - № 19. – С. 420-423. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
В статті представлені загальні результати емпіричного дослідження мотиваційно-вольового та власне поведінкового компонентів поведінки розумово відсталих дітей молодшого шкільного віку в ситуаціях фрустрації. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.subject |
розумова відсталість |
uk_UA |
dc.subject |
поведінка |
uk_UA |
dc.subject |
фрустрація |
uk_UA |
dc.title |
Особливості поведінки в ситуаціях фрустрації у розумово відсталих дітей молодшого шкільного віку |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |