| dc.contributor.author | Сєромаха, Н. Є. | |
| dc.date.accessioned | 2018-11-15T17:08:15Z | |
| dc.date.available | 2018-11-15T17:08:15Z | |
| dc.date.issued | 2013 | |
| dc.identifier.other | УДК 159.922.76-056.313 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/3081 | |
| dc.description | Сєромаха Н. Є. Дослідження результатів впровадження програми корекції поведінки розумово відсталих молодших школярів у позакласній роботі / Н. Є. Сєромаха // Науковий часопис НПУ імені М.П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та психологія : Зб. наук. праць. - 2013. - № 22. - С. 415-418. | uk_UA |
| dc.description.abstract | В статті розкриті результати формувального етапу дослідження, представлений аналіз когнітивно-змістовного, мотиваційно-вольового та поведінкового компонентів організації поведінки розумово відсталих молодших школярів в ситуаціях фрустрації. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.subject | фрустрація | uk_UA |
| dc.subject | корекційна робота | uk_UA |
| dc.subject | психологічний потенціал | uk_UA |
| dc.subject | особистість | uk_UA |
| dc.subject | розвивальна робота | uk_UA |
| dc.subject | розумова відсталість | uk_UA |
| dc.subject | діти | uk_UA |
| dc.subject | діти з особливими потребами | uk_UA |
| dc.title | Дослідження результатів впровадження програми корекції поведінки розумово відсталих молодших школярів у позакласній роботі | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |