dc.contributor.author |
Сєромаха, Н. Є. |
|
dc.date.accessioned |
2018-11-15T17:08:15Z |
|
dc.date.available |
2018-11-15T17:08:15Z |
|
dc.date.issued |
2013 |
|
dc.identifier.other |
УДК 159.922.76-056.313 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/3081 |
|
dc.description |
Сєромаха Н. Є. Дослідження результатів впровадження програми корекції поведінки розумово відсталих молодших школярів у позакласній роботі / Н. Є. Сєромаха // Науковий часопис НПУ імені М.П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та психологія : Зб. наук. праць. - 2013. - № 22. - С. 415-418. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
В статті розкриті результати формувального етапу дослідження, представлений аналіз когнітивно-змістовного, мотиваційно-вольового та поведінкового компонентів організації поведінки розумово відсталих молодших школярів в ситуаціях фрустрації. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.subject |
фрустрація |
uk_UA |
dc.subject |
корекційна робота |
uk_UA |
dc.subject |
психологічний потенціал |
uk_UA |
dc.subject |
особистість |
uk_UA |
dc.subject |
розвивальна робота |
uk_UA |
dc.subject |
розумова відсталість |
uk_UA |
dc.subject |
діти |
uk_UA |
dc.subject |
діти з особливими потребами |
uk_UA |
dc.title |
Дослідження результатів впровадження програми корекції поведінки розумово відсталих молодших школярів у позакласній роботі |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |