| dc.contributor.author | Сєромаха, Н. Є. | |
| dc.date.accessioned | 2018-11-15T17:00:19Z | |
| dc.date.available | 2018-11-15T17:00:19Z | |
| dc.date.issued | 2013 | |
| dc.identifier.other | УДК 159.922.76-056.313 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/3080 | |
| dc.description | Сєромаха Н. Є. Дослідження результатів корекції поведінки розумово відсталих дітей молодшого шкільного віку в ситуаціях фрустрації / Н. Є. Сєромаха // Культурно-исторический и социально-психологический потенциал личности в условиях трансформационных изменений в обществе. - Одесса, 2013. - С. 122-125. | uk_UA |
| dc.description.abstract | В статті розкриті результати формувального етапу дослідження, представлений аналіз когнітивно-змістовного, мотиваційновольового та власне поведінкового компонентів організації поведінки розумово відсталих молодших школярів в ситуаціях фрустрації. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.subject | фрустрація | uk_UA |
| dc.subject | розумова відсталість | uk_UA |
| dc.subject | діти з особливими потребами | uk_UA |
| dc.subject | діти | uk_UA |
| dc.subject | потенціал | uk_UA |
| dc.subject | психологічна допомога | uk_UA |
| dc.subject | особистість | uk_UA |
| dc.title | Дослідження результатів корекції поведінки розумово відсталих дітей молодшого шкільного віку в ситуаціях фрустрації | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |