dc.contributor.author |
Сєромаха, Н. Є. |
|
dc.date.accessioned |
2018-11-14T19:40:49Z |
|
dc.date.available |
2018-11-14T19:40:49Z |
|
dc.date.issued |
2011 |
|
dc.identifier.other |
УДК 159.922.76-056.313 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/3077 |
|
dc.description |
Сєромаха Н. Є. Особливості субє'ктивного розуміння психологічного змісту ситуацій фрустрації розумово відсталими дітьми молодшого шкільного віку / Н. Є. Сєромаха // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : педагогічні науки. - 2011. - № 23 (234), грудень. – С. 196-205. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
В статті приведені результати дослідження особливостей субє'ктивного розуміння психологічного змісту ситуацій фрустрації розумово відсталими дітьми молошого шкільного віку. Визначено характер ситуації, що суб'єктивно сприймаються як фрустраційні даною категорією дітей. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" |
uk_UA |
dc.subject |
фрустрація |
uk_UA |
dc.subject |
розумова відсталість |
uk_UA |
dc.subject |
діти |
uk_UA |
dc.subject |
діти з особливими потребами |
uk_UA |
dc.title |
Особливості суб’єктивного розуміння змісту ситуацій фрустрації розумово відсталими дітьми молодшого шкільного віку |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |