Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Особливості суб’єктивного розуміння змісту ситуацій фрустрації розумово відсталими дітьми молодшого шкільного віку

Show simple item record

dc.contributor.author Сєромаха, Н. Є.
dc.date.accessioned 2018-11-14T19:40:49Z
dc.date.available 2018-11-14T19:40:49Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.other УДК 159.922.76-056.313
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/3077
dc.description Сєромаха Н. Є. Особливості субє'ктивного розуміння психологічного змісту ситуацій фрустрації розумово відсталими дітьми молодшого шкільного віку / Н. Є. Сєромаха // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : педагогічні науки. - 2011. - № 23 (234), грудень. – С. 196-205. uk_UA
dc.description.abstract В статті приведені результати дослідження особливостей субє'ктивного розуміння психологічного змісту ситуацій фрустрації розумово відсталими дітьми молошого шкільного віку. Визначено характер ситуації, що суб'єктивно сприймаються як фрустраційні даною категорією дітей. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" uk_UA
dc.subject фрустрація uk_UA
dc.subject розумова відсталість uk_UA
dc.subject діти uk_UA
dc.subject діти з особливими потребами uk_UA
dc.title Особливості суб’єктивного розуміння змісту ситуацій фрустрації розумово відсталими дітьми молодшого шкільного віку uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account