dc.contributor.author |
Сєромаха, Н. Є. |
|
dc.date.accessioned |
2018-11-14T19:26:32Z |
|
dc.date.available |
2018-11-14T19:26:32Z |
|
dc.date.issued |
2011 |
|
dc.identifier.other |
УДК 159.922.76-053.5:316.62 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/3076 |
|
dc.description |
Сєромаха Н.Є. Психологічний зміст вивчення поведінки розумово відсталих молодших школярів в ситуаціях фрустрації // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : педагогічні науки. - 2011. - № 14 (225), травень. – С.53 -61. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
В статті розкривається методика організації дослідження особливостей поведінки розумово відсталих дітей молодшого шкільного віку в ситуаціях фрустрації. Визначені критерії та показники будуть слугувати важливим підґрунтям для визначення змісту програми з корекції фрустраційної поведінки у даної категорії дітей. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" |
uk_UA |
dc.subject |
фрустрація |
uk_UA |
dc.subject |
розумова відсталість |
uk_UA |
dc.subject |
мотивація |
uk_UA |
dc.subject |
психологія |
uk_UA |
dc.subject |
молодші школярі |
uk_UA |
dc.title |
Психологічний зміст вивчення поведінки розумово відсталих школярів в ситуаціях фрустрації |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |