| dc.contributor.author | Сєромаха, Н. Є. | |
| dc.date.accessioned | 2018-11-14T19:26:32Z | |
| dc.date.available | 2018-11-14T19:26:32Z | |
| dc.date.issued | 2011 | |
| dc.identifier.other | УДК 159.922.76-053.5:316.62 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/3076 | |
| dc.description | Сєромаха Н.Є. Психологічний зміст вивчення поведінки розумово відсталих молодших школярів в ситуаціях фрустрації // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : педагогічні науки. - 2011. - № 14 (225), травень. – С.53 -61. | uk_UA |
| dc.description.abstract | В статті розкривається методика організації дослідження особливостей поведінки розумово відсталих дітей молодшого шкільного віку в ситуаціях фрустрації. Визначені критерії та показники будуть слугувати важливим підґрунтям для визначення змісту програми з корекції фрустраційної поведінки у даної категорії дітей. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.publisher | ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" | uk_UA |
| dc.subject | фрустрація | uk_UA |
| dc.subject | розумова відсталість | uk_UA |
| dc.subject | мотивація | uk_UA |
| dc.subject | психологія | uk_UA |
| dc.subject | молодші школярі | uk_UA |
| dc.title | Психологічний зміст вивчення поведінки розумово відсталих школярів в ситуаціях фрустрації | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |