Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Психологічний зміст вивчення поведінки розумово відсталих школярів в ситуаціях фрустрації

Show simple item record

dc.contributor.author Сєромаха, Н. Є.
dc.date.accessioned 2018-11-14T19:26:32Z
dc.date.available 2018-11-14T19:26:32Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.other УДК 159.922.76-053.5:316.62
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/3076
dc.description Сєромаха Н.Є. Психологічний зміст вивчення поведінки розумово відсталих молодших школярів в ситуаціях фрустрації // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : педагогічні науки. - 2011. - № 14 (225), травень. – С.53 -61. uk_UA
dc.description.abstract В статті розкривається методика організації дослідження особливостей поведінки розумово відсталих дітей молодшого шкільного віку в ситуаціях фрустрації. Визначені критерії та показники будуть слугувати важливим підґрунтям для визначення змісту програми з корекції фрустраційної поведінки у даної категорії дітей. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" uk_UA
dc.subject фрустрація uk_UA
dc.subject розумова відсталість uk_UA
dc.subject мотивація uk_UA
dc.subject психологія uk_UA
dc.subject молодші школярі uk_UA
dc.title Психологічний зміст вивчення поведінки розумово відсталих школярів в ситуаціях фрустрації uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account