dc.contributor.author |
Сєромаха, Н. Є. |
|
dc.date.accessioned |
2018-11-13T20:47:41Z |
|
dc.date.available |
2018-11-13T20:47:41Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.identifier.other |
УДК 159.922.76-056.313 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/3071 |
|
dc.description |
Сєромаха Н. Є. Особливості суб'єктивного розуміння ситуацій фрустрації розумово відсталими дітьми молодшого шкільного віку / Н. Є. Сєромаха // Наукова спадщина Григорія Костюка і сучасні проблеми особистісно орієнтованої освіти : зб. матер. Всеукр. наук.-метод. інтернет-конфер. / уклад. О.Е.Жосан. – Кіровоград : Ексклюзив-систем, 2016. – С. 346-353 |
uk_UA |
dc.description.abstract |
В статті наведені результати дослідження особливостей суб'єктивного розуміння психологічного змісту ситуацій фрустрації розумово відсталими дітьми молошого шкільного віку. Визначено характер ситуації, що суб'єктивно сприймаються як фрустраційні даною категорією дітей. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.subject |
фрустрація |
uk_UA |
dc.subject |
знання |
uk_UA |
dc.subject |
діти |
uk_UA |
dc.title |
Особливості суб'єктивного розуміння ситуацій фрустрації розумово відсталими дітьми молодшого шкільного віку |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |