dc.contributor.author |
Сєромаха, Н. Є. |
|
dc.date.accessioned |
2018-11-13T19:23:52Z |
|
dc.date.available |
2018-11-13T19:23:52Z |
|
dc.date.issued |
2011 |
|
dc.identifier.other |
УДК 159.922.76-056.313-056.49 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/3069 |
|
dc.description |
Сєромаха Н. Є. Особливості поведінки в ситуаціях фрустрації у розумово відсталих дітей молодшого шкільного віку / Н.Є. Сєромаха // Науковий часопис НПУ імені М.П. Драгоманова : Серія 19. Корекційна педагогіка та психологія : мат. Міжнар. наук. конф. „Тенденції розвитку корекційної освіти в Україні”. - К., 2011. - № 17. – С. 365-367. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
В статті на підставі теоретичного аналізу спеціальної літератури представлена характеристика особливостей поведінки, яку виявляють розумово відсталі молодші школярі в ситуаціях фрустрації. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.subject |
поведінка |
uk_UA |
dc.subject |
фрустрація |
uk_UA |
dc.subject |
діти з особливими потребами |
uk_UA |
dc.title |
Особливості поведінки в ситуаціях фрустрації у розумово відсталих дітей молодшого шкільного віку |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |