Abstract:
У статті проаналізовано й узагальнено теоретико-практичні дослідження про методичну роботу вчителя-словесника. Авторка запропонувала визначення поняття „методична робота вчителя-словесника", схарактеристеризувала напрями, описала й класифікувала види методичної роботи. Методичну робота вчителя-слвесника визначено як спеціально організовану діяльність з метою особистісного професійного
самореалізування філолога, педагога, дослідника, вихователя, дискурсної
особистості елітарного типу. Завдання методичної роботи випливають із
сучасної освітньої мети, а зміст методичної роботи вчителя-словесника
зумовлюють основні її напрями, що відображають діяльність учителя-
словесника, спрямовану на підвищення рівня його кваліфікації.
Дослідниця пропонує узагальнення інформації про методичну роботу
вчителя-словесника, характеризує методичнє об'єднання вчителів-
словесників, описує й класифікує види методичної роботи на основі
визначених ознак, зокрема за кількістю учасників, за статусними ролями
учасників педагогічного дискурсу, за формами оцінювання методичної
роботи, за використаними засобами, за місцем виконання, за змістом, за
тривалістю й періодичністю. Проведене дослідження доводить важливість удосконалення методичної роботи вчителя-словесника, посилення уваги до опанування методичної роботи майбутніми педагогами в процесі їхньої фахової
підготовки.